Nagyszabású T-Home akció
Mától október 18-ig tart a T-Home nagyszabású előfizetés-toborzó akciója, amelynek keretében a tévé- vagy internetszolgáltatást újonnan megrendelő és hűségidőt vállaló ügyfelek között naponta egy 3D-s Samsung Smart tévét, egy 9-es sorozatú Samsung notebookot, egy HTC Flyer tabletet, egy Xbox Kinect játékkonzolt és egy iPhone4 16 GB okostelefont sorsolnak ki.
Azok számára, akiknek nem jut a napi öt nyereményből, vígasz, hogy a T-Home az internet- vagy tévészolgáltatását hűségidővel megrendelő ügyfelei számára elengedi a havi díjat a létesítéstől számított egy hónapig, és még a telepítési díjat sem számítja fel. Amennyiben valaki tévészolgáltatását internetszolgáltatással, vagy internet- és telefonszolgáltatással együttesen, vagy ezen szolgáltatások mellé rendeli meg, a T-Home kedvezményrendszer igénybevételével a tévé mellett telefon és/vagy internet-szolgáltatásokra is megkapja a Dupla, Tripla kedvezményeket az első hónap alatt is.
Az ajánlatról és a T-Home kedvezmények igénybevételének részletes feltételeiről a www.t-home.hu oldalon lehet olvasni.
Kapcsolódó cikkek
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- A T-Home tévészolgáltatás előfizetői immár szerdán is nézhetik a Bajnokok Ligája meccseit
- Kedvezményes tévé-előfizetési lehetőség a T-Home-tól
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
- Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
- Újabb kombinált csomagok a T-Mobile és T-Home kínálatában
- Már több mint 150 ezer T-Home IPTV előfizető
- Online marketing: a display-hirdetések reneszánsza
- Speciális tévéajánlat a nyaralókba a T-Home-tól
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.