MagyarBrands díjat nyert a BalaBit
A BalaBit idén első ízben kapta meg a MagyarBrands díjat, mellyel a legkiválóbb magyar márkákat jutalmazzák.
Október 6-án hozták nyilvánosságra a MagyarBrands program idei díjazottjait. A két kategóriában – fogyasztói és üzleti márkák – kiosztott díjakat azoknak a vállalkozásoknak ítéli oda a Superbrands Magyarország zsűrije, amelyek a hazai gazdaság sikerét testesítik meg és méltón képviselik azt határainkon innen és túl.
A Superbrands Magyarország az elmúlt évben úttörő kezdeményezésként indította útjára a MagyarBrands programot, mely a magyar márkák összegyűjtésére, értékelésére és díjazására vállalkozott. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerültek ki. A díj odaítélése pedig számszerűsíthető kritériumok alapján történt, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészített ki. Az értékelést hét indikátor súlyozott átlaga alapján végezték, amelyek között szerepet kapott a márka hazai története, ismertsége, a cég tulajdoni viszonyai, a hazai foglalkoztatottak száma, a menedzsment összetétele, illetve a márka reputációja és identitása.
A BalaBit az üzleti márkák kategóriájában érdemelte ki a díjat, melynek elnyerésében a vállalat kiemelkedő minőségű termékei, a több mint tíz éve tartó töretlen fejlődése és a nemzetközi piacon elért sikere játszották a legfontosabb szerepet.
Kapcsolódó cikkek
- Az „Év információbiztonsági diplomadolgozata”
- Szeptember 30-ig lehet jelöléseket leadni a legjobb IT-újságírói címre
- Szegvári János lett a BalaBit partnerfejlesztési vezetője
- Négy BLI díjat nyertek a Canon vállalati termékei
- Megnyitotta első vidéki fejlesztőközpontját a BalaBit
- Sikeres a BalaBit nemzetközi stratégiája
- Megújult az IT szakma teljesítményét elismerő Gyurós Tibor-díj
- Kovács Attila díjat kapnak ősszel a legjobb informatikai újságírók
- Számítógép kapta az év embere Webby-díjat
- Újra átadják a VOLTfolió Kulturális Médiadíjat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.