Atlas jegykezelő rendszer a tömegközlekedésben
Bár sok év óta a BKV-nál is fontolgatják, egyelőre Abu Dhabi, Casablanca és Mexikóváros tartozik a földkerekség azon (néhány száz) pontja közé, ahol a jelenlegi budapesti jegyérvényesítőszisztémánál jóval egyszerűbben és korszerűbben, egy előre feltöltött kártya lehúzásával egyenlíthetjük ki a viteldíjat. Az említett három város tömegközlekedésének jegyvásárlási szolgáltatását a Xerox csoporthoz tartozó ACS korszerűsítette saját Atlas jegykezelő rendszerének bevezetésével.
Abu Dhabiban, ahol a következő 20 évben várhatóan ötszörösére nő a tömegközlekedők száma, az új rendszer a bel-és külvárosi buszokat is kiszolgálja. Az ACS a projektmenedzsmentet, a betanítást, az integrációt, a jegyfeldolgozást és a fizetési adatok egyeztetését is ellátja.
Casablancában az ACS 200 jegyautomatát és 560 beléptető kaput telepít 47 villamosmegállóba. Az utasok a közlekedési hálózat minden pontján gyorsabban feljuthatnak a villamosokra az új jegyekkel és kártyákkal. A rendszer együttműködik a többi casablancai közlekedési hálózattal, így a buszjáratokkal is.
Mexico Cityben az ACS a Metrobus 4-es vonalán telepíti a szolgáltatását. Ez lesz az első városi buszvonal, amelyen a fedélzeti díjbeszedő rendszer üzemel.
Az ACS szolgáltatásait több mint 1000 városi, regionális és országos közlekedési vállalat használja a világ 400 városában, összesen 150 000 különböző berendezést üzemeltetve, amiből 50 000 jegyautomata, jegykezelő gép, mobil eszköz és beléptető kapu. Az ACS mintegy 100 millió tömegközlekedési jegyet dolgoz fel naponta, amivel 50 millió utas közlekedik buszokon, metrókon és a vasúton.
Kapcsolódó cikkek
- A munkavégzés hatékonyságát növelő mobilalkalmazást fejlesztett a Xerox
- Volt Kodakos vezetőt igazolt a Xerox
- A világ legnagyobb újítói között a Xerox
- Nincs több bolyongás a szenzoros parkoló keresővel
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- Ultra-kompakt nyomtatók és többfunkciós berendezések a Xeroxtól
- A fenntartható fejlődésre ösztönöz a Xerox
- Új felfogást hoz a Xerox a fordítói munkába
- A világ legbefolyásosabb személyiségei közt a Xerox vezetője
- Művészeti és műszaki alapképzés
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.