Microsoft-Nokia konferencia: bemutatkozik a Mango
Együttműködésük újabb lépcsőjeként közös mobilfejlesztői konferenciát szervez a Microsoft Magyarország és a Nokia, amely egyben nyitóeseménye lesz a háromnapos Mobil Weekend mobiltechnológiai rendezvénysorozatnak. Az érdeklődők a Microsoft fejlesztői oldalán jelentkezhetnek a november 25-i ingyenes konferenciára.
A délelőtt folyamán a BME MSDN Kompetencia Központ (MSDN KK) munkatársai egy mintaalkalmazáson keresztül mutatják be a Windows Phone Mango platformot, míg délután olyan magyar alkalmazások fejlesztői beszélnek a tapasztalataikról, akik igazi sikersztorikkal írták be magukat a Windows Phone platform történetébe. A konferencia végén öt ingyenes Windows Phone tréninghelyet sorsolnak ki a szervezők, amelyet szintén az MSDN KK szervez.
A konferencia szünetében, és a Mobil Weekend teljes ideje alatt Nokia stand áll a résztvevők rendelkezésére, ahol kipróbálhatják a finn világcég első Windows Phone operációs rendszert futtató Nokia Lumia 800 és 710-es készülékeit.
A pénteki ingyenes nyitókonferenciával induló rendezvénysorozat szombaton és vasárnap folyamatos előadásokkal, műhelyekkel és kiállítással is várja a látogatókat. A Mobil Weekend keretében 55 versenyző vág bele egy 72 órás alkalmazásfejlesztői versenybe, amelynek legjobbjai egymillió forint összdíjazásban részesülnek.
A Microsoft-Nokia fejlesztői konferencia:
· helyszíne: VAM Design Center, 1061 Budapest, Király utca 26.
· ideje: 2011. november 25.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Windows 8 “Consumer Preview” verzió
- Piros és zöld színekben is elérhető lesz a Nokia Lumia 800
- A T-Mobile-nál mától kapható a Nokia Lumia 800 és Lumia 710
- Nokia Lumia 800 és Lumia 710 a Telenor kínálatában
- Közös Nokia és Microsoft fejlesztői laboratórium nyílik
- Elérhető a Microsoft System Center 2012 kiadás előtti verziója
- Ingyenes Windows Phone szakkönyv a Microsofttól
- HTC TITAN II – Windows Phone rendszerű fényképezőgép?
- Lelepleződött a Nokia Lumia 900
- Erősödő ellensúly az MS Office-szal szemben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.