Magyar kisvállalati SAP bevezetés lett a régió egyik mintája
Budapest- Egy magyar kisvállalat, a GPS-es járműkövetéssel foglalkozó iData Kft.-nél történt vállalatirányítási rendszer bevezetését választották a régió egyik legjobbjává- adta hírül az SAP Hungary Kft. Az SAP Quality Awards verseny szempontrendszere azt vizsgálta, milyen minőségben történt az informatikai rendszer implementációja, és a használat milyen előnyöket biztosított a szervezetnek.
A kelet-európai ezüstdíjat elvivő cég két hónap alatt vezette be az SAP Business One-t, mely a verseny többéves történetében a legrövidebb idő alatt elért használatba vétel. A zsűri értékelésében továbbá kiemelte, hogy tisztán mérhető mennyiségi, és minőségi célokat állított fel, és ért el a cég. A hat éve működő, és tavaly az értékesítését duplázó iData Kft. a bevezetés során bevonta munkatársait a folyamatba, minden egyes alkalmazottjával átbeszélte az esetlegesen megváltozó folyamatokat, és figyelembe vette ötleteiket, melynek köszönhetően a rendszer elfogadottsága igen magas volt. Az IT-rendszer használatával felgyorsult, átláthatóbbá vált a cég működése, melynek keretében egyszerűbbé, és hibamentessé vált például a számla-rendeléskezelés, előrejelzés, riportkészítés, ügyfélkezelés nyomon követése.
A győzteseknek járó elismerést Prágában adták át Szabó Andrásnak, az iData Kft. műszaki igazgatójának és Matolcsi Tamásnak, az OnLiveIt Kft. ügyvezetőjének, aki a rendszer bevezetésében segített a cégnek.
Kapcsolódó cikkek
- Az üzleti intelligencia új generációja
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- SAP: 24 óra helyett 37 másodperces teljesítmény
- Eventus, avagy az észrevétlen IT forradalom
- SAP-partner lett a Fornax
- Iphone-ról, Ipad-ról is elérhető a SAP Business One
- Kedvező árú SAP képzés indul
- Az SAP-felhasználókat célozta meg a MorphoLogic
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.