SAP-partner lett a Fornax
Belépett az SAP stratégiai partnerei közé a Fornax Zrt. - jelentették be a felek. A nemzetközi PartnerEdge program segítségével a magyar tulajdonú rendszerintegrátor és szoftvercég már nem egyszerű SAP-viszonteladó, hanem stratégiai partner a magyar piaci aktivitásokban.
A két cég ezzel a több évre visszanyúló, sikeres együttműködését helyezte magasabb szintre, annak érdekében, hogy a kiemelt államigazgatási, és egyéb, a piaci igényeknek megfelelő nagy rugalmasságot kívánó projektekben közösen léphessenek fel.
Balásy Bulcsú, a Fornax Zrt. vezérigazgatója szerint vállalata számára új potenciált jelent az SAP széleskörű, magyar lokalizációval rendelkező termékportfóliója, és a nemzetközi nagyvállalatok, szervezetek terén felhalmozott tudásbázisa, mellyel megerősödve egyedi szolgáltatásokat képesek nyújtani.
„A magyar piacon szerzett 20 éves rendszerintegrációs tapasztalat, valamint a számos közigazgatási referencia hozzáadott értéket teremt az SAP megoldásainak testre szabásában, üzemeltetésében. Örömmel fűzzük szorosabbra együttműködésünket a Fornax-szal”-emelte ki Ablonczy Balázs, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
E partneri szerződés aláírására érkezett Magyarországra Brett Parker, az SAP EMEA (Európa, Közel-Kelet, és Afrika) régiójának vezetőségi tagja, aki méltatta a partnerhálózat növekvő szerepét az SAP ökoszisztémájában.
Kapcsolódó cikkek
- Google térképadatok az SAP-ban
- Magyarul is elérhető az SAP legújabb GRC megoldása
- Új, memória alapú SAP alkalmazások
- SAP alkalmazásokhoz optimalizált Linux platform a Novelltől
- Új üzleti intelligenciacsomag az SAP-től
- CeBIT: az SAP is a mobil felé fordul
- SAP-érdeklődés az intelligens áramhálózatok terjedése iránt
- A MorphoLogic Lokalizáció Kft. csatlakozott az SAP EcoHubhoz
- Biztonsági szoftvertermékeket vásárol az SAP a SECUDE-tól
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.