Internetes árverést tart a Tesco
Előző, őszi aukciójának sikerére alapozva ismét online árverésen értékesíti használt berendezéseit és eszközeit a Tesco. Az összesen 268 tételt felkínáló aukciót december 15-én tartják, a kínált eszközök már megtekinthetők az interneten, illetve a lánc győri és budapesti raktáraiban.
A közép-kelet-európai országokban kihirdetett árverés virtuális kalapácsa alá a Tesco üzletekből a vállalat két eszközraktárába összegyűjtött berendezési tárgyak és gépek kerülnek. A hosszú aukciós listán többek között sütőipari gépek és eszközök, kínálók, szállítók, irodabútorok és bevásárlókocsik, rozsdamentes mosogatók, szeletelők, hűtött munkaasztal, habtálcás csomagoló is szerepel. Az árverésen december 15-én, kizárólag online formában lehet licitálni. Az eladásra kerülő tárgyak viszont december 13-14-én személyesen is megtekinthetők a Tesco győri és budapesti raktáraiban. Emellett a tételekről már most fényképes leírás érhető el az árverést lebonyolító Intergavel Aukciószervező Kft. honlapján.
A Magyarországon még kevésbé elterjedt, de Nyugat-Európában előszeretettel használt értékesítési forma minden szereplő számára kedvező, az online megoldás pedig az árveréseket gyakran körüllengő korrupciók, háttéralkuk esélyét már technológiailag is kizárja − mutatott rá az árverésszervező cég ügyvezetője. Kocsis Csaba hangoztatta, a statisztikák azt mutatják, egy online aukción a vevők igen jutányosan jutnak értékes berendezésekhez, míg az eladó legnagyobb haszna, hogy egyszerre tudja értékesíteni feleslegessé vált javait, szemben más, elhúzódó módszerrel.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Hamarosan indul Magyarország első jótékonysági aukciósportálja
- Ismét aukcióval és új netes magazinnal jelentkezik a Kieselbach Galéria
- Megjelent a Tesco új alkalmazása okostelefonokra
- A mobilpiacra lép a Tesco a Vodafone-nal közös vállalattal
- Az első Nokia N9-re a Vaterán lehet licitálni
- EU: Felelőssé tehető az eBay, ha aukcióin jogsértést követnek el
- A neten árverezik el az Opel Antwerpenben bezárt üzemét
- Intenzíven zajlik a vaterás csalás felderítése
- 10 éves a Vatera: ünnepi újdonságok, karbantartás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.