Fókuszban az e-kereskedelem
EC 2000: elektronikus kereskedelmi konferencia és kiállítás
A Budapesti Vásárközpontban az előzetes várakozások szerint 350 résztvevőre számít a szervezést végző Elektronikus Kereskedelmi Fórum. A rendezvény a kereskedelmi és ipari vállalatok, az államigazgatási szervezetek, valamint az elektronikus kereskedelemben érdekelt informatikai cégek képviselőinek szól, az elhangzó előadások nemzetközi kitekintést nyújtanak a terület legfontosabb irányvonalairól és trendjeiről. A konferencia másik kiemelt témacsoportja az elektronikus kereskedelem és az e-business magyarországi fejlődésének kérdései, a problémák áttekintse és a jövőkép felrajzolása.
Az első napon plenáris ülés keretében az elektronikus kereskedelemhez kapcsolódó piaci és szabályozási kérdésekről esik szó, az azt követő két napon pedig három párhuzamosan futó szekcióban a következő témakörökkel ismerkedhetnek meg részletesen a résztvevők: a hatékony beszállítói és viszonteladói elektronikus kereskedelemi kapcsolatok, megvalósult példák, államigazgatási projektek, internetes értékesítés, marketing- és fizetési lehetőségek, valamint az elektronikus kereskedelmet kiszolgáló webtechnológiák.
Kapcsolódó cikkek
- Életvitelt segítő infokommunikációs technológiák
- microCAD'2008 a Miskolci Egyetemen
- Konferencia a mobilfizetésről áprilisban
- Mobilinternet: a lakosság 54 százaléka elérheti a széles sávot
- ETAPS: magyar jelentkezőket várnak
- IMA Konferencia a hálózati kommunikáció lehetőségeiről
- CeBIT 2008: kisebb területen kevesebb kiállító
- Lipcséből Kölnbe költözik a Games Convention
- Összefoglaló az első Adobe webtechnológiai konferenciáról
- A mobilfizetés jelene és jövője a III. magyarországi mobilkonferencián
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
A Xiaomi megerősítette a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.