Fókuszban az e-kereskedelem

EC 2000: elektronikus kereskedelmi konferencia és kiállítás

2000. június 22. 16:35
Lehet-e kiemelkedni abból az "e-áradatból", ami az informatikai szakmán mostanában végigsöpör? Lehet. Bizonyíték erre, hogy június 13-15. között hatodik alkalommal rendezik meg - az idén EC 2000 címmel - azt a kiállítással egybekötött konferenciasorozatot, amely az elektronikus kereskedelemmel foglalkozik majd.
A háromnapos rendezvény rangját éppen az mutatja, hogy hatodszor hívhatják össze a témakör legismertebb előadóit és az érdeklődők egyre növekvő táborát. A korábbi évekhez hasonlóan az idén is kedvezményesen vehetnek részt a konferencián a főiskolák és egyetemek nappali tagozatos hallgatói, akik a későbbiekben esetleg éppen az elektronikus kereskedelem bevezetését készítik majd elő valamelyik vállalatnál.

A Budapesti Vásárközpontban az előzetes várakozások szerint 350 résztvevőre számít a szervezést végző Elektronikus Kereskedelmi Fórum. A rendezvény a kereskedelmi és ipari vállalatok, az államigazgatási szervezetek, valamint az elektronikus kereskedelemben érdekelt informatikai cégek képviselőinek szól, az elhangzó előadások nemzetközi kitekintést nyújtanak a terület legfontosabb irányvonalairól és trendjeiről. A konferencia másik kiemelt témacsoportja az elektronikus kereskedelem és az e-business magyarországi fejlődésének kérdései, a problémák áttekintse és a jövőkép felrajzolása.

Az első napon plenáris ülés keretében az elektronikus kereskedelemhez kapcsolódó piaci és szabályozási kérdésekről esik szó, az azt követő két napon pedig három párhuzamosan futó szekcióban a következő témakörökkel ismerkedhetnek meg részletesen a résztvevők: a hatékony beszállítói és viszonteladói elektronikus kereskedelemi kapcsolatok, megvalósult példák, államigazgatási projektek, internetes értékesítés, marketing- és fizetési lehetőségek, valamint az elektronikus kereskedelmet kiszolgáló webtechnológiák.

Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban

Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.

2024. május 3. 18:05

A Xiaomi megerősítette a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 17:25

Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során

Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg. 

2024. május 3. 16:17

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14