GTS adatcenter szolgáltatás az UniCredit részére
A GTS Central Europe (GTS) több mint 60 m2 területű adatközponttal bővíti az UniCredit Bank számára nyújtott szolgáltatásai körét Csehországban. Az UniCredit csoport, amely az egyik legfontosabb bank a csehországi piacon, már évek óta igénybe veszi a GTS szolgáltatását másodlagos adatközpontjaiként. A bankcsoport most úgy döntött, hogy elsődleges adatközpontját is a GTS-re bízza, ezért újabb szerződést köt a jelenlegi csehországi adatközpont szolgáltatójával.
Csehországban az egész UniCredit csoport új központba költözött, ezért át kellett helyezni az elsődleges adatközpontot is. A másodlagos adatközpont már korábban a GTS épületeiben kapott helyet, míg az elsődleges központ az átköltözésig a bank területén maradt, és a UGIS (UniCredit Global Information Services), az UniCredit bank leányvállalata üzemeltette. A bank úgy döntött, hogy a csoport költözése miatt az elsődleges adatközpont üzemeltetését is a GTS–re bízza.
A GTS által ajánlott, több mint 60 négyzetméteres adatközpont a prágai CE Colo épületben található. A CE Colo a GTS csoport leányvállalata, amely elsősorban szolgáltató-semleges adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-kelet európai régióban.
A GTS jelenleg 14 állomást üzemeltet több mint 13 ezer négyezetméter ügyféltérrel, 28 megawattos áramkapacitással öt európai országban (Csehország, Magyarország, Lengyelország, Románia és Szlovákia).
Kapcsolódó cikkek
- Több, mint félezer terabyte különleges biztonságban
- A teljes áramfogyasztást előrejelzi a világ első adatközpont-szimulátora
- Új lehetőségek a GTS Ethernet VPN szolgáltatásában
- 10 tipp az adatközpontok hatékonyságának növelésére
- Növeli beruházásait a GTS Hungary az idén
- Megújult StruxureWare adatközponti megoldás a Schneider Electric-től
- A KBC iker adatközpontot nyit Budapest közelében
- A GVH engedélyezte, hogy GTS CE megvegye az Interware-t
- A GTS 150 millió forintból fejleszti az Interware-t
- A GTS Central Europe egységesíti leányvállalatai nevét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.