Nincs üzleti siker innováció nélkül
Az Intercash Zrt. a Western Union fő képviselője hazánkban: valamennyi kifizetés a cég hálózatán keresztül történik. Az állandó mozgásban lévő rendszer kiszolgálásához a legmodernebb technológiát használják. Ezért is gondolta úgy Szamosvölgyi Csaba, az Interchange Csoport informatikai vezetője, hogy elindulnak az Invitel innovációs pályázatán.
Megengedheti magának egy cég, hogy nem foglalkozik innovációval?
Ha sikeres szeretne lenni, szerintem nem. A KKV-k tekintetében a költséghatékonyság és emellett a modern innovatív technikák alkalmazása kiemelt jelentőséggel bírnak. Valószínűleg akkor működünk jól, ha ezek a dolgok egymásra épülnek azaz, ha a modern technika, az innováció tesz minket hatékonnyá, üzletileg sikeressé. Tapasztalatból tudjuk, hogy ez nagyon fontos, éppen ezért is jó ötlet az InnoMax Díj, amely pontosan erre, az innováció fontosságára hívja fel a figyelmet.
Miért indulnak InnoMax pályázaton?
Az InnoMax elsősorban egy jó lehetőség arra, hogy szélesebb körben is megismertethessük magunkat és elmondhassuk, elkötelezettek vagyunk az innováció és ezen belül is leginkább a modern telekommunikációs technikák iránt. Azért kiemelt terület nálunk a telekommunikáció, mivel Western Union pénz átutalással foglalkozunk és működésünk egy 558 kifizető helyből álló ügynök hálózaton alapszik. Tehát rendkívül fontos, hogy jól működjön a kommunikációs rendszer. Ehhez egy call center ad hátteret, melynek folyamatos működése az üzletmenetünk szempontjából kritikus, ezért a legmodernebb technológiát használjuk az Invitel segítségével.
Mit jelent az Ön számára az innováció a hétköznapi munkamenetben, az üzlet nyelvén?
Ha az elmúlt időszakot nézzük, akkor elsősorban megtakarítást, amelyet a telefonszámlánkon és az internet kapcsolatunkon realizáltunk. Másodsorban az új IP telefonhálózatból fakadóan, jobb szolgáltatás minőséget és könnyebb, hatékonyabb munkavégzést érünk el. Ez azt is jelenti, hogy az innovatív technológia új innovatív szolgáltatások kifejlesztését is lehetővé teszi számunkra, melyet hagyományos telefon előfizetéssel nehezebben tudnánk megvalósítani, egyszerűen azért, mert a technológia nem alkalmas rá. Ez az innováció, az új szolgáltatás pedig további üzleti nyereséget is jelent majd reményeink szerint. Ehhez a fejlesztéshez kapcsolódik az a projekt is, amivel az InnoMax Díjra pályázni fogunk.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Az Invitel idén is díjazza az innovatív cégeket
- A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
- "Négy Évszak a Balatonon" fotópályázat indul a Balatoniwiven
- Új vezérigazgató az Invitel élén
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.