Toborzás a weben
A szervezők szerint a reklám azért szükséges, mivel már egy teljes generáció, a felnőttek fele úgy nőtt fel, hogy a családjában semmilyen kapcsolata nem volt a háborúval, teljesen ismeretlen számukra a sereg. A katonaság 1,4 millió aktív tagjának fenntartásához a Pentagonnak évente 206 000 új embert és 151 000 részmunkaidőst kell verbuválnia. A kampány hostolásáért 25 000 dollárt kap a Yahoo, és a nyár végéig további 250 000 dollár fog befolyni kasszájába a reklámokból. Marketingesek véleménye szerint a katonaság jól döntött, mivel a webezők között szép számmal találhatók a technológia iránt érdeklődő 17-35 éves férfiak. "Ki az, aki ne akarna repülni egy Apache-on" - jegyezte meg egy őrnagy. (CNet)
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- Heineken: Keresőmarketing és új Bajnokok Ligája site
- Fúzióról tárgyal a Microsoft és a Yahoo
- Hírportált indított az RTL Klub
- Sms-t is küld a Yahoo Messenger Vistára írt bétája
- Az Opera Google-ra cseréli a Yahoo-t mobilbönglszőin
- Szabadon alakíthatóak lesznek a Yahoo találatai
- A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál
- Tavaszi csúcsforgalom az NJSZT-ben
- A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.