Adatközponti szolgáltatásokat indított a Telenor
Újabb költséghatékony megoldást kínál a Telenor vállalati ügyfeleinek: törökbálinti és további hét vidéki adatparkjában egyedi igényekre szabható szerverszolgáltatást indított idén. A Telenor új szolgáltatásával a vállalkozások nagy összegű beruházás nélkül oldhatják meg adataik biztonságos tárolását.
A kiadásaik folyamatos racionalizálására törekvő kis- és középvállalkozások számára a Telenor ideális, megbízható, az ország egész területén hozzáférhető üzleti adatközponti megoldásokat kínál. A Telenor szerverszolgáltatásai külön hardver és szoftver megvásárlása nélkül vehetők igénybe, mivel külső környezetben lévő erőforrásokra épülnek, így nem igényelnek külön tőkebefektetést az ügyfél részéről. Már számos vállalat választotta a Telenor szerverközpontját adataik biztonságos tárolására.
A 24 órás felügyelet mellett a Telenor egyedi igényekre szabva vállalja vállalati adatközpontok teljes körű üzemeltetését valamint a költözés megtervezését és kivitelezését. A társaság az ország számos pontján kínál lehetőséget biztonságos adattárolásra és szerverelhelyezésre. Törökbálinti központja mellett a Telenor Győrben, Szegeden, Székesfehérváron, Miskolcon, Szolnokon, Pécsett és Debrecenben is üzemeltet adatparkokat ügyfelei számára. A Telenor igény esetén a még magasabb rendelkezésre állás érdekében georedundanciát is biztosít. Az adatközpontban kizárólagos használatra bérelhető szerver szekrények, időszakosan vagy állandóan igénybe vehető szerverek, illetve olyan szervertermek találhatók, amelyekben a Telenor vállalati ügyfelei eszközeiket, szervereiket elhelyezhetik, akár ráccsal elkülönítve, külön felügyelettel is.
A szolgáltatásról bővebb információ található a Telenor weboldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Vatera alkalmazás már Windows Phone-on is
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- Jogerős a 900 MHz-es frekvenciaárverés eredménye
- PinkCaller: Magyar fejlesztés hozza el a randizás új korszakát
- A Citibank belépett a Mobiltárca Szövetségbe
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Adatközpont-iparági fogalomtárat készített az IVSZ
- Márciusban indul a Tesco Mobile
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.