Idegengyűlölő honlap már Belgiumban is
Hollandia után a belgiumi Antwerpenben is létrehoztak olyan idegengyűlölő honlapot, amely a bevándorlók "feljelentésére" biztosít lehetőséget.
A flamand nacionalista politikus kiadta a jelszót, hogy az illegális bevándorlókat haza kell zsuppolni, semmi keresnivalójuk nincs Flandriában. Azt állította, hogy a kormányzat a szőnyeg alá söpri a problémákat, és hogy pártja a tények összegyűjtésével az illegális bevándorlás "fekete könyvét" kívánja összeállítani.
Dewinter szerint a http://meldpuntillegaliteit.be adatait a rendőrségnek is továbbítani fogják.
Korábban Hollandiában váltott ki nagy felháborodást, hogy a Geert Wilders vezette, szélsőséges PVV párt létrehozott olyan honlapot, amelyen azt lehet bejelenteni, ha hollandok rovására kelet-európaiakkal töltenek be munkahelyeket. A jobboldali liberális holland kormány elhatárolódott ugyan a PVV akciójától, de nem volt hajlandó azt kifejezetten elítélni, mert a parlamentben szüksége van a kormányt kívülről támogató szélsőjobboldali képviselők voksaira is.
Belgiumban a szövetségi kormány nincs ráutalva a szélsőségesek támogatására, de a holland és a francia nyelvű országrész kettészakítására törekvő flamand nacionalisták körében van táptalaja az erőteljes bevándorló-ellenességnek.
Kapcsolódó cikkek
- Előre jelezheti-e az online országhangulat a munkanélküliségi ráta változását?
- Támadják a brit kormányt, amiért emaileket és hívásokat akar ellenőrizni
- Internetes konzultáció a magyar nyelv értékeinek védelméről
- Tiltakoznak Ausztriában az adatmegőrzési törvény ellen
- Óriási siker a Putyint rács mögött ábrázoló fiktív YouTube-videó
- Milla, AKE projekt - Az első magyar online választás
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Ausztria - Az ORF-nek megtiltották a jelenlétet a Facebookon, a pártok törvénymódosítást sürgetnek
- Lengyel szélsőbalolos amtifasiszták nácinak vélt személyek adatait tették ki a webre
- Twitter- és Facebook-oldalt indít az osztrák kancellár
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.