Kiemelt szintű mobilfizetési biztonságot garantál a Cellum
Független audit igazolja, hogy a legmagasabb szintű kártyabiztonsági előírásoknak is megfelelnek a Cellum-csoport mobil-fizetési tranzakciói, így a magyar cég a világ legnagyobb pénzügyi szolgáltatóival működhet együtt. A Cellum csoport tagja, az MPP Magyarország Zrt. egy hosszabb felkészülési időszak után ma megszerezte a PCI DSS megfelelési tanúsítványt. Ezzel a régió mobil fizetéssel foglalkozó cégei közül elsőként felel meg a legnagyobb nemzetközi kártyatársaságok legfontosabb biztonsági szabványának.
A PCI DSS szabvány (Payment Card Industry Data Security Standards) a szigorú kártyatársasági biztonsági szintnek való megfelelőséget igazolja. a Visa, a MasterCard, az Amex, a JCB és a Discover alkotta meg, amelyet ma minden bankkártya piaci szereplő követni és alkalmazni köteles. Elsődleges célja a bankkártyákkal való nagyarányú visszaélések csökkentése az elektronikus kereskedelemben, a kártyaelfogadóknál és a kereskedőknél. A tizenkét különböző szigorú biztonsági kritériumot tartalmazó szabványnak minden olyan cégnek kötelező megfelelnie, amely kártyaadatot kezel, tárol vagy továbbít.
Az MPP Magyarország Zrt. a Cellum-csoport mobil pénzügyi tranzakciókat elszámoló tagja, a cégcsoport minden hasonló jellegű tevékenysége e vállalaton keresztül történik. Az auditot követően az MPP teljes körű PCI DSS megfeleléssel rendelkezik, amely tanúsítja, hogy fizetési megoldásai a legmagasabb szintű biztonsági intézkedésekkel védettek. Magyarországon a mobil fizetéssel foglalkozó cégek közül csak a Cellum rendelkezik ezzel a minősítéssel.
Kapcsolódó cikkek
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- A napokban alakul meg az új mobilszolgáltató
- Vatera alkalmazás már Windows Phone-on is
- Mobil Weekend: három nap fejlesztés egymillióért
- Megállapodás a roaming-díjak további csökkentésében
- Vodafone: Befejeződött a szélessávú mobilhálózat fejlesztése
- Tíz százalékkal csökkentek a mobiltelefon-hívások árai Csehországban
- Kifizette a frekvenciadíjat a negyedik mobilszolgáltató
- A GVH engedélyezte az új, negyedik mobilszolgáltató cég létrehozását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.