Új szolgáltatási receptek - nincs több koplalás
„Sose add fel” - idézte a CIO konferencián tartott előadásában Rolf Schwirtz-et, a Fujitsu Technology Solutions CEO-jának szavait Kalotay Balázs, a magyarországi leányvállalat projekt menedzsere, aki egy a megrendelő és a megoldás szállító vitája miatt reménytelenné vált garanciális kötelezettség következményeiről, illetve az ebből induló krízisprojekt sikeres végig vitelét követő komplex rendszerfrissítésről számolt be. Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata 2004-ben kezdődött, de többször megtorpant informatikai rendszerfejlesztését 2011-12-ben a Fujitsu Technology Solutions Kft. fővállalkozói rendszerintegrátorként aktualizálta a kor követelményeinek megfelelően.
„A Fujitsu Technology Solutions Kft. a válság körülményei között sem adja fel új IT megoldások bevezetését” erősítette meg a siófoki konferencián Poros Gábor, a cég ügyvezető igazgatója. A CIO-k számára a koplalás helyett költségtakarékos működést és hatékonyságnövekedést kínáló új menedzselt szolgáltatások között említette a tavasszal már a cég kínálatában hozzáférhető Messaging as a Service (MaaS) megoldást. A Fujitsu Technology Solutions Kft. a vállalatok elektronikus levelezésével kapcsolatos rendszerfelügyeleti költségek akár 30 százalékát megtakarítja azáltal, hogy felhő alapú megoldással biztosítja a saját exchange eszköz és annak üzemeltetésével minden tekintetben egyenértékű, de annál biztonságosabb menedzselt kommunikációt. A szolgáltatás már e-mail címenként havi egy eurótól igénybe vehető.
Kapcsolódó cikkek
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"
- Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
- IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – Túl a kamaszkoron (?)
- Robotok és hackerek az idei Simonyi konferencián
- Mobil kütyükre fókuszálnak a hekkerek
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
- Több, mint 600 résztvevőt vár a Smartmobil konferencia
- Szuperszenzor nyert az idei StartUp Undergroundon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.