Az Oracle kiviszi a rendeléseket az internetre

2000. június 19. 09:38
Az Oracle Order Management 11i a világon elsőként biztosít kapcsolatot a front és back office alkalmazások között, és ezzel az Oracle az egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttest kínálja.
Az Oracle Corp., az e-business szoftverek legnagyobb szállítója, ma bejelentette, hogy a májustól az Oracle E-Business Suite részeként szállított OracleŽ Order Management 11i révén mindeddig ismeretlen szintű integrációt biztosít a rendelés-nyilvántartási műveletek felé, és így segítségével a nagyvállalatok korszerű internetes rendelésfelvételi, -követési és -teljesítési folyamatokat vezethetnek be. Az Order Management 11i modullal az Oracle azonnali integrációt biztosít az ügyfélközeli (front office) alkalmazások és az ügyviteli háttéralkalmazások (back office) között. Ezzel megnyílt az út a rendelésteljesítési megoldások új generációjának bevezetése előtt. A megoldás korai felhasználóiként az American Power Conversion Corp. és a Millipore Corporation nevét említhetnénk.

Az eddigi hagyományos rendelés-nyilvántartási rendszerek nem biztosítottak adatkapcsolatot az ügyféloldali tevékenységek és a háttérben folyó ügyviteli tranzakciók között. E két fontos üzleti funkció integrálásának hiánya sok munka árán átírt és adaptált megoldások összetoldozására kényszerítette azokat a vállalatokat, melyek olyan megoldást akartak, amely egyaránt gondoskodik a rendelések rögzítéséről, az igények kielégítéséről és a rendelésekkel kapcsolatos összes tevékenység pontos áttekintéséről. Az Oracle Order Management 11i megoldása kigyűjti és feldolgozza a legkülönbözőbb csatornák felől jelentkező igényeket és rendeléseket, és az összes fontos információt biztosítja a vevők, a kereskedelmi partnerek és a tágabb értelemben vett beszállítói lánc tagjai számára. Ezáltal kulcsfontosságú kapcsolódási pontot biztosít az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) és az integrált vállalatirányítási (ERP) rendszerek között, és így az Oracle a világ egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttesét mondhatja magáénak.

Kulcsszavak: Oracle ügyvitel

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01