Helyzet alapú hirdetési platform a PayPal-tól

forrás Prim Online, 2012. május 7. 13:11

2012 májusától indul a PayPal Media Network, amely a vezető online pénzügyi szolgáltató új, helyzet alapú hirdetési platformja kifejezetten a kiskereskedők igényeihez szabva. Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt.

Az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében.

Walt Doyle, a PayPal Media Network vezetője a következőket nyilatkozta a megújulás kapcsán: „Mindannyian érezhetjük, ahogyan változnak az emberek vásárlási szokásai és viszonyulásuk a különböző képernyőkön látott üzenetkhez. Manapság a fogyasztók mindegy, hogy milyen csatornán; a boltban, telefonjukon vagy számítógépükön találkoznak egy termékkel, az szinte biztos, hogy azonnal összehasonlítják az árakat, illetve utánanéznek a márkának. Ha megszületett a döntés akkor pedig bármelyik eszköz alkalmas a vásárlásra. A fizikai és a digitális világ határai elmosódtak és nincs már offline kereskedelem, e-kereskedelem, vagy m-kereskedelem, szimplán csak Kereskedelemről beszélhetünk” – mondta el a vezető.

Az eBay vállalatok segítségével a PayPal Media Network több mint 70 millió mobiltulajdonost képes elérni Észak-Amerikában.

A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy 3 millióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12%-os növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi 6 millió tranzakciója termelt.
A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32%-al több a tavalyi adatnál.

Hogyan működik a PayPal Media Network?


Offline: https://advertising.paypal.com/wp-content/shadowbox-3.0.3/mobile.swf

Online: https://advertising.paypal.com/wp-content/shadowbox-3.0.3/online.swf

Kulcsszavak: e-commerce PayPal

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59