500 millió dollárt fektet az IBM a b2b fejlesztésébe
Zsigó József, 2000. június 21. 21:40
Az IBM Net Generation Business csoportja bejelentette a QuickLaunch programját, amely start-up cégeknek biztosít hardver, szoftver és banki szolgáltatást, hogy minimalizálja azok pénzügyi és egyéb terheit az indulásnál.
Segítséget akar nyújtani az inkubátor cégeknek is az Incubator Series csomagjával, amelyet szintén ma hoz nyilvánosságra. Az egész befektetés mintegy 500 millió dollár értékű és a b2b fejlődését kívánja segíteni a most induló cégeknél.
Nem az IBM az egyetlen és nem is az első cég, amely ilyen célzattal eszközöl befektetést: a Sun Microsystem 300 millió dollárt, a HP 1.5 milliárd dollárt, a Compaq pedig 1.15 milliárd dollárt szánt start-up cégek kockázati tőke finanszírozására. Sosem lehet tudni, melyikből lesz egy új Amazon vagy e-Bay, és mi részei akarunk lenni az új gazdaságnak - mondta az IBM szóvivője.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM-nek fontos a Second Life
- Az IBM megvásárolta a Think Dynamics társaságot
- IBM: új technológiák és források
- Négy nap az igényalapú e-business megismerésére
- Nemzetközileg is elismert hazai siker
- Egyesített konferencián az IBM teljes e-business szoftverválasztéka
- IBM: Tivoli portfolió-átstrukturálás
- Tommy Hilfiger e-business IBM-mel, Linuxszal
- .Net, vagy J2EE?
- BA-IBM: e-commerce alkalmazások a légiközlekedésben