A Tesco Mobile nem hárítja át a távközlési adót ügyfeleire

forrás Prim Online, 2012. június 6. 09:10

A július 1-jétől bevezetésre kerülő új távközlési adó ellenére a Tesco Mobile garantálja, hogy percdíjait legalább 2012. október 1-jéig nem emeli. A szolgáltató március 1-jei indulásakor az ígérte, hogy tarifáit mindenkor az átlátható, könnyen megérthető percdíjak fogják jellemezni, és ehhez kívánja tartani magát a jövőben is, anélkül, hogy az új adót bármilyen formában beépítené a szolgáltatás díjába.

„Hiszünk abban, hogy üzleti modellünk, amely szerint teljesen független virtuális szolgáltatóként, önálló cégként kötünk szerződést ügyfeleinkkel valódi előnyt és értéket teremt a hazai távközlési piacon” – mondta Reszkető Péter, a Tesco Mobile cégvezetője. „A Tesco Mobile legnagyobb erőssége pont üzleti modellünk, melynek kiemelkedő sajátossága a függetlenség és a rugalmasságból eredő hatékony működés. Rugalmasságunkból és az eddigi erős ügyfélszerzésből eredően találtunk forrást az új adó költségeinek finanszírozására, így nem kívánjuk az új adó miatti megnövekedett terheinket az ügyfeleinkre tovább hárítani. A Tesco Mobile garantált percdíjakat biztosít ügyfeleinek legalább 2012. október 1-jéig, így mobilköltségeik továbbra is változatlanok maradnak az új távközlési adó bevezetését követően.”

A Tesco Mobile Dupla tarifa alapkoncepciója, hogy minden feltöltést megdupláz, azaz a feltöltés mértékével megegyező bónuszt ír jóvá az ügyfelek egyenlegén. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy például egy 2000 forintos feltöltéshez 2000 forintos bónusz jár, ami összesen 4000 forintos lebeszélhetőséget jelent az ügyfelei számára. Emellett havi 10 MB díjmentes mobilinternet adatforgalom is elérhető minden Tesco Mobile ügyfél számára az aktiválást követően azonnal. Ezen az új távközlési adó bevezetése ellenére sem kíván változtatni a Tesco Mobile.

A Tesco Mobile működésének első három hónapja kiemelkedően sikeresnek bizonyult. A tulajdonosok időszaki célkitűzéseit lényegesen meghaladta az értékesítés mennyisége. A szolgáltatás az ország minden részén, a fővárosban és vidéken egyaránt kedvező fogadtatásra talált. Az első három hónap tapasztalatai alapján nagyon sikeres a mobil internet szolgáltatás is, sok fiatal ügyfél veszi igénybe ezt a szolgáltatást. Számukra kiemelten előnyös a havi 10MB díjmentesen

elérhető szolgáltatás, amely minden aktív ügyfél részére elérhető a jövőben is. Természetesen a legalacsonyabb áru, 3000 Ft alatti készülékek a legkelendőbbek, de nagyon népszerű a Samsung Juniper E1182 Dual SIM kártyás készülék is, amely két SIM kártya együttes kezelésére alkalmas készülékként hazai mobilszolgáltatók közül egyedül a Tesco Mobile választékában érhető el. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01