Fedélzeti internet az Air France és a KLM járatain
Az Air France és KLM járatok utasai nemsokára élvezhetik a webes böngészés előnyeit, vagy élő közvetítésű műsorokat nézhetnek a repülőút során. A Panasonic Avionics társasággal együttműködésben a két légitársaság közös fedélzeti csatlakozási programot vezet be a hosszú távú járataikon 2013. elején induló tesztüzemmel.
A két légitársaság 2013. során teszteli az új szolgáltatást egy-egy Boeing 777-300-as repülőgépén. A tesztüzem során az utasok a wifi kapcsolattal rendelkező okostelefon, laptop vagy tablet PC segítségével csatlakozhatnak az Internethez rögzített sávszélességen, és a mobiltelefonjuk segítségével sms vagy elektronikus üzeneteket küldhetnek bármelyik osztályon. Az ügyfeleinktől visszajelzést kérünk majd az elvárásaikkal és javaslataikkal együtt az új szolgáltatások javítása és jövőbeli fejlesztése érdekében.
„A folyamatos Internet-kapcsolat ma már az ügyfeleink napi életstílusának részét képezi. A tesztek jelentik az első lépést az Air France és a KLM hosszú távú stratégiája keretében, hogy Internet-csatlakozást biztosítsunk a hosszú távú járatainkon. Tovább folytatjuk befektetéseinket az ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében, és hogy megtartsuk vezető pozíciónkat az innováció és a mobil szolgáltatások terén”, tájékoztatott Christian Herzog, az Air France KLM marketing vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- A webes támadások 96 százaléka mindössze ujjgyakorlat
- KSH: 2 millió felett a mobilinternet-előfizetések száma
- NRC: a magyar internetezőknek csaknem a fele egyetért az internet jogi szabályozásával
- Rábízható-e számítógépekre a légi irányítás? - Többféle előnnyel járna
- Ötdekás a világháló
- Az internet maga a digitális vadnyugat
- Az Amnesty International elitéli, hogy Vodafone engedelmeskedett az egyiptomi tiltásnak
- Az egyiptomi kormány kötelezte a szolgáltatókat, hogy állítsanak le minden internet-kapcsolatot
- Az ENSZ az internet szabályozását mérlegelheti
- Egyre fontosabb az internet az amerikaiak számára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.