A régió legjobb bevezetéseit keresi az SAP
Ismét a régió legjobban sikerült SAP bevezetéseit keresi a szoftvercég az idei Minőségdíján. Minden olyan implementációval lehet jelentkezni, amely 2011. január 1-je után valósult meg, és már legalább két hónapja használják a rendszert. Tavaly egy magyar kisvállalat, a GPS-es járműkövetéssel foglalkozó iData Kft. kapta meg a közép-keleti-európai régió ezüstdíját.
Ezúttal is három kategóriában (kis, és közép, valamint nagyvállalati szegmensben) hirdetnek majd győzteseket októberben, az aranyérmesek pedig automatikusan továbbjutnak az EMEA fordulóra, ahol az európai, a közel-keleti, és az afrikai legjobbakkal tudnak megmérkőzni.
A versenyen olyan SAP implementációkat értékelnek, melyek elismert módszertant követtek, hangsúlyt fektettek a bevezetés rövid idejére, alacsony költségére, a teljes élettartam költségre, a szakmai szempontokra, és a professzionális projektmenedzsmentre, valamint figyelembe vették a szoftvercég tíz minőségkritériumát.
A magukat megmérettetni kívánó szervezetek szeptember 14-ig jelentkezhetnek a http://www.sap.com/corporate-en/our-company/qualityawards/2012/submissions/index.epx oldalon keresztül, ahol a kiírás többi pontja is olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Karrierhírek: feljebb lépő magyar SAP-s menedzserek
- Felhőből jön a kisméretű cégek vállalatirányítási rendszere
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- SAP: vecsési gyermekek robotlegókkal
- Üzleti etikai díjat kapott a magyar SAP
- Google térképadatok az SAP-ban
- SAP-beruházás mellett döntött a magyar FHB Bankcsoport
- Kedvező árú SAP képzés indul
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- SAP World Tour'09: legnagyobb hazai IT-üzleti konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.