Kínában újabb kampányt indítottak az internetes kalózkodás ellen
Négy hónapos kampányt indított az internetes kalózkodás ellen négy kínai kormányzati hivatal közösen - jelentette csütörtökön a China Daily című napilap.
Az országos kampányba a helyi tartományokat is bevonják, amelyek feladata az internetes publikációk rutinszerű ellenőrzése lesz. Emellett az internetszolgáltatókat is arra kéri a vezetés, szenteljenek nagyobb figyelmet a szellemi tulajdonjogok védelmére. A kínai vezetés a jelenlegit megelőzően több alkalommal hirdetett kampányt az internetes kalózkodás ellen, amely az immár félmilliárdot is meghaladó internetező számának növekedésével és a technológia fejlődésével mind nagyobb problémát jelent. A központi kezdeményezéshez tavaly év elején a legnagyobb kínai virtuális vásártér, a Taobao is csatlakozott.
Kapcsolódó cikkek
- A növekvő internetes bűnözés ellen küzd a sanghaji rendőrség
- BSA: A felhasználók több mint fele használ kalózszoftvereket
- Az innováció gátja a szoftverkalózkodás
- Kínai védelmi minisztérium: Peking nem támogat hackereket
- Kína mint a hackerek legnagyobb célpontja?
- Újra összeáll a hírhedt kínai hackercsoport
- Peking visszautasítja a hackertámadásokkal kapcsolatos vádakat
- Google: valószínűleg kínai hackerek támadták meg az ügyfeleket
- Webáruházban árulnak lopott iTunes hozzáféréseket
- Nőtt az illegális szoftverhasználattal kapcsolatos bejelentések száma
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.