„Felhő-céget” vett a Xerox
forrás Prim Online, 2012. július 20. 08:15
A WDS saját fejlesztésű, felhő-alapú megoldása, a GlobalMine ugyanis képes azonnali technikai háttértámogatást biztosítani azoknak, akiknek segítségre van szükségük a mobilkészülékükben, vagy az azon futatott szolgáltatásokban keletkezett hiba kijavításában. A GlobalMine használatával a szolgáltató feldolgozza, értékeli, és megoldást is kínál a felmerült problémára függetlenül a készülék típusától, márkájától. Ennek köszönhetően a felhasználók rövid időn belül hatékony segítséget kapnak az adott eszköz, illetve szolgáltatás további használatához, anélkül, hogy értékes időt kellene vesztegetniük a szervizelésre.
Az akvizíció költségét üzleti titokként kezeli mindkét cég.
Kapcsolódó cikkek
- Szabályozási labirintus: egy páneurópai felhő bevezetése
- Felhőtévhitek és a valóság
- A Fujitsu élen jár a számítási felhő elterjesztésében
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál
- Új osztott feldolgozási technológia a hatékony adatgyűjtéshez
- A felhő gyakorlatáról adminoknak és fejlesztőknek
- Telenor Webiroda: élen a felhőszolgáltatások között
- 4,3 millárd dollárért vásárolja fel az SAP az Ariba felhőóriást
- EuroCloud Day 2012: európai összefogás a cloud computing elterjesztéséért
- EuroCloud Day: a kormányzat is spórolhat a cloud computing megoldásokkal