Magyar cég fejleszti a franciaországi Opel-kereskedések honlapját

MTI Sajtóadatbank, 2012. augusztus 20. 08:24

Magyar cég nyerte az Opel franciaországi márkakereskedőinek honlapja egységes megalkotására és fenntartására kiírt nemzetközi tendert: a budapesti székhelyű Carussel Group fejlesztheti több mint 200 francia márkakereskedés weboldalát - közölte Müller András, a Carussel Group ügyvezető igazgatója.

Hozzátette: a meghívásos pályázaton elnyert megbízás 3 évre szól, a fejlesztésen a cég 3-4 magyarul és franciául egyaránt tökéletesen beszélő munkatársa dolgozik majd Magyarországról. Tájékoztatása szerint a projekt teljes összege nem számszerűsíthető, mert a francia Opel és a Carussel Group egyedi megállapodást kötött egymással. Franciaországban több mint 200 márkakereskedő van, a Carussel Group rendszere pedig moduláris. Egy-egy modul díja havonta 20-40 euró között van, a központilag megrendelt alapcsomagban három modul található - mondta. A márkakereskedőknek azonban várhatóan egyedi igényei is lesznek, így a cég további megrendelésre számít.

 

A budapesti fejlesztőcég közleménye szerint tavaly kezdték el fejleszteni célzottan az autó-márkakereskedők számára a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű terméküket, amely biztosítja a nemzetközi cég arculatának helyes megjelenését a weboldalon, illetve lehetővé teszi a kötelező központi tartalmak folyamatosan frissítését.

 

A Carussel Group első tagvállalata 2000-ben alakult. A cégcsoport fő profilja online és digitális marketing megoldások fejlesztése az autóipar szereplői számára. A vállalat 2006 óta a közép-kelet-európai régió 22 országába nyújt tartalomkezelő rendszer (CMS) és ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) szolgáltatásokat, jelenleg mintegy ötven alkalmazottat foglalkoztat.

Kulcsszavak: autószolg webfejlesztés

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!

Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.

2024. december 17. 09:39

Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

2024. december 12. 10:05

Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat

Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.

2024. december 11. 16:31

Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!

A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!

2024. december 11. 11:43

Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára

A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.

2024. december 10. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32