Megérkezett a legújabb, SAP alkalmazásokhoz optimalizált Linux platform
Telepítés minőségbiztosítással
A platform integrált SLES/SAP telepítőt tartalmaz, az ajánlott és minősített komponensekkel együtt. Ennek köszönhetően napok helyett néhány óra alatt telepíthetők az SAP-alkalmazások, és az olyan külső gyártóktól származó összetevők is könnyedén integrálhatók, amelyek nem részei az eredeti SAP-megoldáskészletnek. A telepítés minőségbiztosítással rendelkezik, és a munkafolyamat elindítását követően szinte semmilyen beavatkozást nem igényel. Ez magában foglalja az operációs rendszer, az SAP-összetevők és bármely, az SAP és a SUSE partnerei által biztosított, külső gyártótól származó szoftver telepítését és konfigurációját.
Kiemelkedő teljesítmény és kompatibilitás
A lehetséges szoftver-inkompatibilitási problémák kiküszöbölése érdekében az SAP és a SUSE közösen ellenőrizte és hitelesítette a SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications megoldást. A teljesítményre optimalizált platform a beépített lapgyorsítótár-korlátozási kernelparaméter szolgáltatás révén segít elkerülni a nemkívánatos lapozási tevékenységek által okozott teljesítménycsökkenést. Az integrált, egypontos SAP/SUSE támogatást kínáló platform ezenfelül képes együttműködni a cluster fájlrendszerekkel, és beépített cluster támogatást is tartalmaz.
Újdonságok
A SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications legfrissebb kiadása a SUSE Linux Enterprise Server 11 Service Pack 2 és a SUSE Linux Enterprise High Availability Extension 11 Service Pack 2 újdonságait is tartalmazza, emellett a Linux 3.0 Kernel egyes újdonságait is kiaknázza. Az új változat ennek köszönhetően lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a legújabb hardverplatformokon futtassák SAP alkalmazásaikat, növelve a teljesítményt, a megbízhatóságot és a méretezhetőséget. Az új verzió támogatja a legfrissebb hypervisor technológiákat, beleértve a Xen és KVM megoldásokat, így leegyszerűsíti a virtuális és felhő környezetekben történő migrációt.
Már számos szervezetnél bizonyított
Az SAP és a SUSE együttműködésének köszönhetően a két vállalat kiemelkedő minőségű támogatási és karbantartási szolgáltatásokat nyújt azoknak a szervezeteknek, akik az SAP-alkalmazásaikat Linux rendszerre telepítik. Az ügyfelek között szerepel például a kelet-közép-európai térség egyik vezető gyógyszergyártó vállalata, az Egis Nyrt, a fogyasztói elektronikai cikkeket gyártó globális óriáscégek egyike, a SANYO, és szintén SUSE Linux Server-en futnak az SAP megoldások a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál is.
A SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications 11 Service Pack 2 már elérhető. A megoldás a megszokott 12 hónap helyett 18 hónapra kiterjesztett szervizcsomag-támogatási ciklust biztosít az adminisztráció megkönnyítése érdekében. Dedikált frissítési csatornával rendelkezik, ráadásul az SAP és a SUSE által biztosított, napi 24 órán keresztül elérhető elsőbbségi támogatás is jár hozzá. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: http://www.suse.com/products/sles-for-sap/features/service-pack-2.html
Kapcsolódó cikkek
- Hazai és nemzetközi márkaelismerés az SAP-nak
- A NetIQ Access Manager 3.2 már a mobil eszközöket is támogatja
- Újabb sikeres Microsoft – SUSE együttműködés
- Tovább szövögeti kínai terveit az SAP
- SAP-technológiát használ az NBA
- SAP: nem szállt el a CO2 kibocsátás
- SAP: még soha nem volt ilyen jó a második negyedév
- Kinevezték az SAP új globális HR-igazgatóját
- A SUSE vezet a Linux szállítók között a tanúsított alkalmazások terén
- A régió legjobb bevezetéseit keresi az SAP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.