Egyre több pénzt hoz a kínai Twitter, a Sina mikroblog az anyacégének
Egyre több pénzt hoz az immár több mint 400 millió regisztrált felhasználót jegyző, kínai Twitterként is emlegetett Sina mikroblog, anyacége, a Sina Corp. bevételeinek már több mint 15 százalékát a közösségi platform generálja.
A négy éve alapított Sina Corp. az egyik legolvasottabb hírportál, a sina.com üzemeltetője, és mobil szolgáltatásokat is nyújt. Népszerűségét mutatja, hogy a harmadik negyedévben a Sina Corp. hirdetési bevételei 19 százalékkal, 120,6 millió dollárra nőttek, noha a gazdaság lassulása következtében jelentős visszaesést szenvedett el a hirdetési piac.
A Sina Corp.-ot Kína egyik legígéretesebb vállalatának tartják a hazai és a külföldi elemzők, a WPP marketingkutató intézet rangsorolása szerint tavaly év végén már a 25. legértékesebb márkának számított Kínában. A WPP a vállalat piaci értékét akkor kétmilliárd dollárra becsülte.
Kapcsolódó cikkek
- A Twitter elszabadította a tiltakozást a szaúdi királyságban
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén
- Közelben.hu: A közelben lévő legjobb helyek a Sanoma új közösségi oldalán
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Mostantól érezheted is, ha lájkolnak!
- Egymilliárd felhasználó a Facebookon!
- A szólásszabadság esete az üzleti érdekkel - Twitter: meghasonlás vagy üzleti stratégia
- A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség
- EricssonLab: egyre többen osztják meg közösségi oldalakon a tévében látottakat
- Az olasz kormányfőt paradicsommal dobálják a Facebookon