Rekordot döntött a PayPal mobilfizetések száma az idei Black Friday napján
Az idei Fekete Pénteken az amerikaiak több mint 1 milliárd dollárt költöttek online piactereken és webhsopokban, ezzel minden idők legnagyobb napi forgalmát generálták a PayPal rendszerén keresztül. A világ vezető online pénzügyi szolgáltatója a tavalyi Black Friday-hez viszonyítva 173%-os növekedést regisztált a mobiltelefonos fizetések terén.
Úgy tűnik minden évben egyre több és több fogyasztó választja a mobiltelefonos fizetést a kígyózó sorok és a parkolóhelyekért folytatott csaták helyett, ami kimutatható az online vásárlások folyamatos, dinamikus növekedésében. 2011-hez viszonyítva a PayPal 173%-al több mobileszközön történő fizetést regisztrált az idei Black Friday alkalmával, és a vásárlók 193%-al több pénzt költöttek ilyen módon. Idén összesen 57,3 millió amerikai látogatott el online kereskedelmi oldalakra a Black Friday napján, ami 18%-al több, mint tavaly.
Damien Perillat, a PayPal közép- és kelet-európai ügyvezetője szerint 2012-re vált általános tevékenységgé a mobiltelefonos vásárlás. „Tegnap például Houstonban a PayPal fizetések több mint fele mobileszközökről ment végbe, és ezzel letaszította a trónról New Yorkot. Statisztikáink számos érdekes adatot mutattak ki idén, mint például azt, hogy a vásárlók legnagyobb számban dél és délután 1 között fizetnek telefonjukkal vagy tabletjükkel” – nyilatkozta az ügyvezető.
A PayPal-en keresztül történő mobilfizetések 2006 óta évi 1 millió dollárról 2010-re 750 millióra, 2011-re pedig 4 milliárd dollárra növekedtek. A világ vezető online pénzügyi szolgáltatója idénre pedig 10 milliárd dolláros forgalmat vár.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Tavaly egymilliárdot költöttünk mobilon keresztül
- Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu
- Mi kerül a magyar vásárló virtuális kosarába?
- Trend: Vásárlás előtt a többség az internetről tájékozódik
- Vásárlást segítő mobilalkalmazást jelentetett meg az IKEA
- Feltöltőkártyát bocsát ki a PayPal
- Újabb pofont kapott a Google Kínában
- Érdemes betartani a biztonságos online vásárlás szabályait
Mobilkommunikáció ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tarolt a Huawei a P9 és a P9 Plus kiszállításaival
A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy a 2016. április 6-án bemutatott zászlóshajójuk, a dual Leica kamerás P9 és a P9 Plus okostelefonok kiszállításai meghaladták globálisan a 2,6 millió darabot az értékesítés első hat hetében.
A Telekom díjmentes Wi-Fi szolgáltatást indít, közel 20 millió Fon ponton.
A Magyar Telekom új díjmentes, szélessávú Wi-Fi internetelérést biztosító szolgáltatást vezet be Telekom Wi-Fi Fon néven április 5-től. A felhasználók otthonuktól távol is adatkorlátok és többlet díj nélkül, biztonságosan internetezhetnek, Magyarországon közel 2000 településen, és a világ 20 országában a Fon Wi-Fi hálózatán.
Átadták a kecskeméti intelligens parkolási rendszert
Átadásra került a kecskeméti Kálvin téren a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által kiépített intelligens parkolási rendszer, amely valós idejű parkolóhely foglaltsági adatokat szolgáltat mind a közlekedők, mind az üzemeltetők részére.
Új startup: Szelfi Szerviz
A hagyományos „startup sikerreceptet" ragadta meg az innovatív okos appok piacának egy új szereplője. A recept nem más, mint egy, a jelen trendre épülő új szolgáltatás, ami a maga egyszerű egyedülállósága és piaci hiánypótló szerepe miatt juthat el sokakhoz. Az ötlet kézenfekvő, a szelfizés trendhullámán lovagol, amit mindenki csinál, de senki nem csinál így.
A repülőjegy messengeren érkezik
A Holland Királyi Légitársaság március 30-án indított új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A KLM az első a légitársaságok között, aki már a Facebook Messengeren is biztosít ügyfélszolgálatot.