Az „okos számlák” felé nyit a Xerox
Egyre több hazai szolgáltató ismeri fel, hogy a számlaleveleket ne csupán egyszerű, költséget termelő egyenlegközlő dokumentumként, hanem bevételt hozó marketingkommunikációs eszközként használja. Ezek előállításában a Xerox sok tapasztalattal rendelkezik, és idehaza is készen áll a színes, személyre szóló számlalevelek nagy volumenben való gyártására.
A transzpromó eredményességét ma már a fogyasztói szokások is alátámasztják. Idehaza az emberek átlagosan majdnem hat percen át böngészik a számláikat, és ennek a hat percnek köszönhetően a transzpromó kampányokkal százból kilencvenketten találkoznak a számlalevélen. De nem csupán passzív olvasóként fogadják be az olvasottakat. A tapasztalatok szerint a transzpromó számlával növelhető az ügyfelek aktivitása is: a lojalitási programokra, hűségakciókra, konferenciára való jelentkezések mellett ráadásul a számlafizetési hajlandóság is növekszik, miközben a fizetési határidő csökken. A nyomtatott számlán elhelyezett QR kóddal pedig akár azonnal online fizethet, vagy egy olyan weboldalra léphet tovább a felhasználó, ahol számára érdekes tartalmakra bukkanhat.
A technológia idehaza a Xerox nyomdaipari partnereinél már elérhető, mivel a gyártó kínálatában rendelkezésre állnak azok a gépek – például a nagy teljesítményű iGen és DocuMate berendezések -, amelyek bármilyen mennyiségben képesek, rövid határidő alatt legyártani a transzpromó nyomatokat.
Kapcsolódó cikkek
- Színes nyomtatás KKV-knak a Xerox új A3-as nyomtatójával
- Törvényjavaslat rögzíti az e-számlázás egyszerűsítését
- Számlázó programok a mérlegen
- Új Xerox irodai berendezések KKV-knak
- Windows 8 kompatibilis Xerox DocuMate szkennerek
- Újabb nagyléptékű közlekedési fejlesztések a Xeroxtól
- Xerox WorkCentre 5019 és 5021: Hatékonyságra tervezve
- Volt hírszerző erősíti a Xerox adatvédelmét
- Schneider adatközpontot is fejleszt a Xerox
- Xerox DocuMate 4830 szkenner: Irodába, de egyedi igényekre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.