Schneider adatközpontot is fejleszt a Xerox
Hét évre szóló és 153 millió dollár értékű megállapodást írt alá a napokban a Xerox és a Schneider Electric. Ennek alapján a Xerox adatközponti és ügyfélszolgálati fejlesztéseket hajt végre a világ vezető energiamenedzsment specialistájának tartott vállalatánál.
Az Észak-Amerikára kiterjedő együttműködés keretében a Xerox olyan automatizálási folyamatokat és megoldásokat biztosít a Schneidernek, amelyek révén a cég az eddigieknél is rugalmasabban és hatékonyabban tud majd reagálni az energiapiacon tapasztalható változásokra. A fejlesztések érintik a vállalat adatközpontjának funkcióit, illetve az ügyfélszolgálat mobilabbá tételét, és ezzel együtt az információk feldolgozásának, és áramlásának felgyorsítását
Kapcsolódó cikkek
- Xerox DocuMate 4830 szkenner: Irodába, de egyedi igényekre
- Ismét Superbrands lett a Xerox
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Célba vették a kis irodákat a Xerox új fekete-fehér nyomtatói
- A Hitachi felhővé alakítja az adatközpontokat
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál
- Új generációs adatközpont optimalizálási megoldás az ABB-től
- Schneider Electric: fizikai IT infrastruktúra középvállalkozásoknak
- Magyarországon épül Európa legnagyobb adatátviteli informatikai központja
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.