A nők táskák után kutatnak a neten
A magyar nők, ha neten keresnek, akkor a táska a nyerő. Úgy tűnik, a fekete sosem megy ki a divatból, az ilyen típusú darabokra keresnek a legtöbben. A táskák keresési aránya az ékszereket és a parfümöket is megelőzi.
Prémium Webáruházak Kft. kutatása szerint a netes keresések között a női táskák különösen népszerűek. Ezekre a darabokra naponta körülbelül 10 ezer alkalommal keresnek rá, több mint négyszer annyiszor, mint a férfi táskákra. Az ékszerek és parfümök csak ez után következnek a sorban.
A fekete szín különösen népszerű, úgy látszik, örök klasszikus. A szín olyannyira meghatározó, hogy az ilyen darabokra kétszer nagyobb a keresési arány, mint más színek esetében. A színek sorában a barna áll a második, a piros pedig a harmadik helyen.
Mindez azonban nem állandó preferenciát mutat, hiszen a magyar nők is igényesek az aktuális divatra, és fontos számukra szezonalitás. Nyáron a sorrend még pont fordított volt, akkor ugyanis a piros táskák arattak leginkább, az őszi időszakban pedig a barnák kerekedtek felül.
A kutatásból az is kiderül, hogy a zöld és a lila a legkevésbé kedvelt színek. A lila - azt hiszem, tudjuk jól, mit jelent, a zöld pedig azért lehet kevésbé kedvelt, mert kevesebb ruhadarabhoz passzol. Persze, ezek csak feltételezések, de az viszont látszik, hogy a fekete sosem megy ki a divatból.
És hogy hazánkban melyik területen a legaktívabbak a nők ilyen téren? Érdekes módon nem a fővárosban, hanem a vidéki területen járnak élen a keresésben. A Veszprém megyei hölgyek indítják a legtöbb keresést a táskák után, második helyen a Fejér megyeiek, harmadik helyen pedig Borsod megyei nők állnak.
Ha szezon szerint nézzük a kérdést, akkor egyértelműen a karácsonyi időszak emelkedik ki a sorból. Bár a legtöbb cikk esetében az ünnepi szezon a legkiemelkedőbb. Az ékszerek esetében még a Valentin-nap sem tudta túlszárnyalni ezt az időszakot.
Úgy tűnik, a táska bizonyul a válság egyik túlélőjének, hiszen amíg az ékszerek esetén 2008 óta csökkent a keresések száma, addig a táskák esetében éppen fordított a helyzet. A 2008-as karácsonyi szezonhoz képest 2012 karácsonyára harmadával nőtt a táskák iránt érdeklődő hölgyek száma az interneten.
Kapcsolódó cikkek
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Az emberi agy rejtélye megoldódni látszik?
- Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt
- Google: a keresési eredmények mesterséges rangsorolása jogszerű
- Karácsony a Marson
- Újabb pofont kapott a Google Kínában
- A nők agyát jobban károsíthatja az alvási légzészavar
- A NASA leleplezi Mars-béli felfedezéseit
- Mit fedeztek fel a Marson?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.