A nők táskák után kutatnak a neten
A magyar nők, ha neten keresnek, akkor a táska a nyerő. Úgy tűnik, a fekete sosem megy ki a divatból, az ilyen típusú darabokra keresnek a legtöbben. A táskák keresési aránya az ékszereket és a parfümöket is megelőzi.
Prémium Webáruházak Kft. kutatása szerint a netes keresések között a női táskák különösen népszerűek. Ezekre a darabokra naponta körülbelül 10 ezer alkalommal keresnek rá, több mint négyszer annyiszor, mint a férfi táskákra. Az ékszerek és parfümök csak ez után következnek a sorban.
A fekete szín különösen népszerű, úgy látszik, örök klasszikus. A szín olyannyira meghatározó, hogy az ilyen darabokra kétszer nagyobb a keresési arány, mint más színek esetében. A színek sorában a barna áll a második, a piros pedig a harmadik helyen.
Mindez azonban nem állandó preferenciát mutat, hiszen a magyar nők is igényesek az aktuális divatra, és fontos számukra szezonalitás. Nyáron a sorrend még pont fordított volt, akkor ugyanis a piros táskák arattak leginkább, az őszi időszakban pedig a barnák kerekedtek felül.
A kutatásból az is kiderül, hogy a zöld és a lila a legkevésbé kedvelt színek. A lila - azt hiszem, tudjuk jól, mit jelent, a zöld pedig azért lehet kevésbé kedvelt, mert kevesebb ruhadarabhoz passzol. Persze, ezek csak feltételezések, de az viszont látszik, hogy a fekete sosem megy ki a divatból.
És hogy hazánkban melyik területen a legaktívabbak a nők ilyen téren? Érdekes módon nem a fővárosban, hanem a vidéki területen járnak élen a keresésben. A Veszprém megyei hölgyek indítják a legtöbb keresést a táskák után, második helyen a Fejér megyeiek, harmadik helyen pedig Borsod megyei nők állnak.
Ha szezon szerint nézzük a kérdést, akkor egyértelműen a karácsonyi időszak emelkedik ki a sorból. Bár a legtöbb cikk esetében az ünnepi szezon a legkiemelkedőbb. Az ékszerek esetében még a Valentin-nap sem tudta túlszárnyalni ezt az időszakot.
Úgy tűnik, a táska bizonyul a válság egyik túlélőjének, hiszen amíg az ékszerek esetén 2008 óta csökkent a keresések száma, addig a táskák esetében éppen fordított a helyzet. A 2008-as karácsonyi szezonhoz képest 2012 karácsonyára harmadával nőtt a táskák iránt érdeklődő hölgyek száma az interneten.
Kapcsolódó cikkek
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Az emberi agy rejtélye megoldódni látszik?
- Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt
- Google: a keresési eredmények mesterséges rangsorolása jogszerű
- Karácsony a Marson
- Újabb pofont kapott a Google Kínában
- A nők agyát jobban károsíthatja az alvási légzészavar
- A NASA leleplezi Mars-béli felfedezéseit
- Mit fedeztek fel a Marson?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar innováció: Közel száz tűzvédelmi szakembert képeztek ki az új módszerrel
Sikeres a tűzvédelmi szakemberek képzése, akik már egy új iparági sztenderd alapján sajátítják el a papírmentes tűzvédelmet. Az innovatív magyar megoldás e-naplós rendszere átláthatóbb és könnyebb hozzáférést biztosít a tűzvédelmi eszközökhöz és az ellenőrzéshez. A papírmentes rendszer egyre szélesebb körben terjed itthon és már akkreditált képzések is elérhetőek a témában.
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
A Thermaltake bemutatja a The Tower 300 mikro toronyházat
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. Most egy új mikro-ATX házzal egészült ki – a The Tower 300-zal – egészült ki a sorozat, jellegzetes nyolcszögletű megjelenéssel, és lehetővé téve a hagyományos függőleges és az egyedi vízszintes elhelyezést.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Kreditbeszámítással érkezhetnek az Audi Hungaria Iskolaközpont tanulói a Széchenyi-egyetemre
Együttműködési megállapodást kötött a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria Iskolaközponttal május 8-án. Ennek értelmében az iskola duális szakképzésének tanulói az egyetem gazdálkodás és menedzsment, valamint kereskedelem és marketing alapszakán élhetnek a kreditbeszámítás lehetőségével, ami a tanulmányi idő jelentős lerövidülését is jelentheti.