Bill Gates nem elégedett a Microsoft újításaival
Bár Bill Gates már közel öt éve nem folyik bele aktívan a cég napi munkájába, még mindig árgus szemekkel figyeli a történéseket, és – ahogy elmondta –, nem mindig elégedett azzal, amit lát.
Majd ezek után feltette a kérdést: „De vajon elég mindez?” Kifejtette, hogy mindketten elégedetlenek az áttörést jelentő dolgok tekintetében. Erősen kritizálta a Microsoft pozícióját a mobilszektorban. Szerinte is fontos ez a szegmens, csak a jelenlegi helyzetük nem teszi lehetővé, hogy hamar vezető pozícióba kerüljenek. Ebből a szempontból azt tartja hibának, ahogyan a cég a mobilpiacon utat tört magának.
Bill Gates már 2008 óta nem vesz részt aktívan a Microsoft munkájában, azóta figyelme nagy részét a Melinda and Bill Gates Alapítványnak szenteli.
Kép: CBS News
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- „Csakeredeti”: játékos informatikai vetélkedő diákoknak
- Kihirdették a Microsoft „Meséltech. Beleszövitech. Nyertech.” pályázat győztesét
- Több idő az innovációra – webes teszteléshez már elérhető a modern.IE
- Microsoft Office 365: a lakossági felhőszolgáltatások újragondolása
- Új veszélyek jelentek meg az interneten
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a kormány és a Microsoft
- Meghirdették a 2012. évi Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot
- Interaktív számítógépes oktatóprogramokat kapott az Állatkert
- Beleszövitech? Nyertech!: Kreatív pályázatot hirdet a Microsoft
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.