A Telekom Csoport nemzetközi innovációs versenyt hirdet
A Deutsche Telekom nemzetközi szinten keresi a legkiemelkedőbb ötleteket öt kategóriában: digitális otthon, kommunikációs szolgáltatások, energia, virtuális platform, felhőalapú szolgáltatások. Egyéni pályázók, diákok, csapatok, start-up-ok és a Deutsche Telekom valamint leányvállalatainak dolgozói március 31-ig küldhetik el pályázataikat a www.telekom-innovation-contest.com címre.
A verseny ötletgazdái a berlini Telekom Innovation Laboratories (T-Labs), a T-Mobile Lengyelország és a Magyar Telekom voltak, jelenleg pedig az EIT ICT Labs Germany partneri közreműködésével valósul meg a pályázat nemzetközi szinten. "Annyi ragyogó elme van Lengyelországban….a Telekom Innovációs Versennyel erősíteni kívánjuk kapcsolatainkat az induló vállalkozásokkal és a tanulmányaikat országunkban folytató hallgatókkal" - mondta Milan Zika, a T-Mobile Lengyelország technológiáért és innovációért felelős vezetője, a Telekom Innovációs Verseny zsűrijének tagja. Pataki Róbert, a Magyar Telekom innovációért felelős vezérigazgató-helyettese egy lépéssel tovább ment: " Az újítások területén is élenjáró cég kívánunk lenni, és a Telekom Innovációs Verseny e célunk eléréséhez még közelebb visz minket." Dr. Heinrich Arnold, a Telekom Innovation Laboratories (T-Labs) vezetője így folytatta: "Eltérően számos egyéb versenytől, mi nem csupán kiválasztunk egy ötletet, hanem a megvalósításba is beruházunk, minden szakaszban támogatjuk a nyerteseket és elképzeléseiket, egészen a termék piaci bevezetéséig. Nagy érdeklődéssel várom a Telekom Innovációs Nap decemberi rendezvényét Lengyelországban, ahol a nyertesek nyilvánosan is bemutathatják termékeiket, illetve ígéretes prototípusaikat."
A Telekom Innovációs Verseny az új Telekom Challenge (Kihívás) program része, melynek célja az újító szellemű kultúra elterjesztése nemzetközileg a Telekom Csoporton belül. Az ötletversennyel párhuzamosan – ami elsősorban a vállalkozókat, diákokat, egyéni pályázókat, valamint a Telekom Csoport és leányvállalatai dolgozóit kívánja bevonni – meghirdetik az Együttműködési Kihívás (Collaboration Challenge) elnevezésű versenyt is. Ebben a belső, vállalati versenyben olyan dolgozókat keresnek, akik kimondottan szívesen dolgoznak kis csoportokban, egy újfajta együttműködési rendszerben, ahol egy konkrét üzleti területre dolgoznak ki megoldást. A Collaboration Challenge 2013-ban Kenyába látogat; központi témája a "Tele-gyógyítás Afrikában" lesz.
További információ:
www.telekom-innovation-contest.com
Kapcsolódó cikkek
- Bill Gates nem elégedett a Microsoft újításaival
- Bővíti a Telekom az iPad minit értékesítő üzletei körét
- Kihirdették a Microsoft „Meséltech. Beleszövitech. Nyertech.” pályázat győztesét
- Pályázati felhívás az „Év információbiztonsági újságírója” címért
- A Deutsche Telekom partneri együttműködésre lépett a Depeche Mode-dal
- MT: Felhő alapú mobil alkalmazás készítő KKV-knak
- Rózsa Iván lesz a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója
- Az iPhone 5, a retina kijelzős iPad és az iPad mini már használható a T-Mobile LTE hálózatán
- Negyedik generációs iPad a Magyar Telekomnál!
- Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.