Idén már az okostelefonok uralkodhatnak
Az IDC jelentése szerint ebben az évben lesz a vízválasztó: várhatóan több okostelefont adnak majd el, mint hagyományos készüléket, de egyelőre még nem szorítja ki elődjét a piacról.
A becslések szerint idén minimálisan átvehetik a vezetést az okostelefonok: az IDC piackutató cég új jelentése szerint várhatóan 918.600.000 okostelefon szállítanak majd a világ különböző pontjaira, amely a teljes piac 50,1 %-át teszi ki. Ezzel az aránnyal épphogy felülkerekedhet, viszont jelzésértékkel bír.
Kapcsolódó cikkek
- Firefox-mobil a Telenornál
- Világszerte elérhető a Sony Xperia Tablet Z
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- IDC: emelkednek az idén az informatikai beruházások az Egyesült Államokban
- Biztonságos mobilokat kapnak a német politikusok
- Az LG Optimus G frissített oprendszerrel és új szolgáltatásokkal érkezik Európába
- Hogyan mobilozunk világszerte?
- Nokia Lumia 520 – az ár/érték arány bajnok
- Nokia Lumia 720 - jó választás a fotózás és videózás megszállottjainak
- A világ leggyorsabb 4G LTE okostelefonja a Huawei-től
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.