Hogyan mobilozunk világszerte?
A Nielsen legújabb felmérésből kiderül, milyen eltérések és hasonlóságok figyelhetők meg a mobilhasználati szokások tekintetében világszerte. A felmérés 10 ország bevonásával készült, amelyek között az Egyesült Államok, Kína, India, Ausztrália és Dél-Korea is szerepelt.
A Nielsen felmérése arra próbál rávilágítani, milyen eltérések körvonalazódnak az egyes országokban a mobilhasználati szokások terén. 10 különböző ország adatait vetették össze: Ausztrália, Brazília, Kína, India, Olaszország, Oroszország, Dél-Korea, Törökország, az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok szokásait vizsgálták.
Kapcsolódó cikkek
- ASUS Fonepad: táblagép a telefonom
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Firefox mobil operációs rendszer
- Már a Facebook iOS kliensével is lehet ingyen telefonálni
- Mivel lehet levenni a lábukról a fogyasztókat?
- A Novell fókuszában a mobilitás áll
- Elbaltázott telefondizájnok
- Mobilharc
- Szoros küzdelem a BeeSmarter Mobil Programozó Csapatversenyen
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.