A Magyar Telekom a kedvezményes lakossági energiaszolgáltatás mellett érvel
A Magyar Telekom egyeztetéseket folytat arról, hogy a rezsicsökkentés bevezetését követően milyen feltételekkel nyújthatna lakossági energiaszolgáltatást a továbbiakban - közölte a társaság lapunkkal annak kapcsán, hogy a Napi Gazdaság cikke nyomán a sajtóban több cikk foglalkozott a társaság esetleges kivonulásáról a lakossági energiaszolgáltatásból.
A Telekom a továbbiakban is a lehető legkedvezőbb feltételekkel szeretne energiaszolgáltatást nyújtani ügyfeleinek. Ennek érdekében megfogalmazta azokat a javaslatait, amelyek lehetővé teszik a lakossági kedvezmények megőrzését, ugyanakkor nem okoznak többletterhet a költségvetés számára. A vállalat bízik abban, hogy a továbbiakban is esélyt és lehetőséget kap arra, hogy kedvezményes energiaszolgáltatása révén hozzájárulhasson a lakossági terhek csökkentéséhez.
A közleményben felidézik, hogy a Telekom 2010 óta jelentős árkedvezménnyel nyújt áram- és gázszolgáltatást ügyfeleinek. A társaság célja energiaszolgáltatási tevékenységével a szabad szolgáltatóválasztás lehetőségének biztosításán túl az, hogy - a telekommunikációs piacon megszerzett tapasztalatait felhasználva - integrált szolgáltatóként még teljesebb körű, a telekommunikációs világon túlmutató szolgáltatásokat is nyújthasson ügyfeleinek az ország egész területén.
Álláspontjuk szerint a Magyar Telekom szerepvállalása az elmúlt három évben jelentősen hozzájárult a magyarországi lakossági energiapiac fejlődéséhez, az energiapiaci verseny kialakulásához azzal is, hogy a lakossági és üzleti ügyfelek körében a hagyományos egyetemes energiaszolgáltatók mellett a legjelentősebb alternatív piaci szereplővé vált.
Kapcsolódó cikkek
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- 4G-ben és mobil tartalomszolgáltatásban is erősít idén a Magyar Telekom
- Modernizálja ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét a Magyar Telekom
- Mérnökgenerátorral toboroz a Magyar Telekom
- 28 milliárdos osztalék a Telekom-leánynál és személyi változások
- Telekom: két új korlátlan beszélgetést és SMS-eket tartalmazó díjcsomag
- Egyre népszerűbb a Telekom gyakornoki programja
- Egyre népszerűbbek az okostelefonokon futó applikációk
- A Magyar Telekom 7,2 milliárd forint közműadót fizet
- A Telekom minden mobil ügyfele számára jóváírást biztosít a kialakult hóhelyzet miatt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.