Karrierlehetőséget kínál pályakezdőknek a Vodafone
A Vodafone Magyarország számos karrierlehetőséget kínál, amelyekkel a nappali tagozatos hallgatók és pályakezdő munkavállalók elhelyezkedését támogatja.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a februárra meghirdetett Curiosity Internship Programra hatalmas volt a túljelentkezés: 7 pozícióra több száz pályázat érkezett. A több körös előszűrés során figyelembe vettük a jelentkezők tudását, érdeklődési körét, és olyan tehetséges hallgatókat kerestünk, akik hozzáállásukban is kiválóan illeszkednek a Vodafone kultúrájához. A gyakornokok visszajelzései alapján bátran mondhatjuk, hogy a Program sikeres; a Vodafone-nál valóban kihívásokkal teli szakmai feladatokon dolgozhatnak, és a jó csapatszellem lehetővé teszi a könnyű beilleszkedést.” – mondta el Gothárdi Ibolya, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese.
A Vodafone a fél év leteltével sem engedi el a nála szakmai gyakorlatot töltő hallgatók kezét. Azok a műszaki vagy gazdasági végzettségű diákok, akik a diploma után szívesen maradnának a vállalatnál, a friss diplomásoknak szóló Discover Graduate Programhoz csatlakozhatnak, amelyben egy mentor segítségével 24 hónapot tölthetnek el a Vodafone különböző üzletágait megismerve. Az idei évre a jelentkezéseket 2013. április 25-ig várják.
A Discover Graduate Programot teljesítőkre nemzetközi karrierlehetőség vár: a Vodafone globális programja, a Columbus, a Vodafone Csoport külföldi leányvállalatainál biztosít lehetőséget szakmai tapasztalat megszerzésére.
A Vodafone karrierlehetőségeiről a www.vodafone.hu/karrier oldalon található bővebb információ.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone nagymértékben csökkentette teljes okostelefon-kínálatának árait
- Álommunkára keres fiatal jelentkezőt a Sharp
- BlackBerry Z10 a Vodafone-nál
- Romániában és Indiában fejleszt a Vodafone
- A mobilszolgáltatók várják az egyeztetést az NMHH-val
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- Mérnökgenerátorral toboroz a Magyar Telekom
- Továbbra is népszerű az IT a hazai fiatalok körében
- Még több új Vodafone üzlet nyílik
- Egyre népszerűbb a Telekom gyakornoki programja
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.