A Netrisk.hu és az Árukereső.hu közös márkaoldalt indított
MTI Sajtóadatbank, 2013. május 7. 09:22
A Netrisk.hu több mint egymillió felhasználójának a biztosítási termékeken túl a jövőben több százezer műszaki cikk közvetlen összehasonlítására nyílik lehetősége a biztosítási portál és az Árukereső.hu közös márkaoldalán. A felület létrehozása az első lépést jelenti a saját területeiken piacvezető összehasonlító oldalak hosszú távú együttműködésének, amellyel a két partner a fellendülő e-kereskedelemben rejlő lehetőségek minél hatékonyabb kihasználását kívánja elérni.
A közös márkaoldalon elsőként a Netrisk.hu szolgáltatásához közvetlenül kapcsolódó autós és motoros termékek jelennek meg az Árukereső.hu legnépszerűbb főkategóriái, a műszaki cikkek és a háztartási gépek mellett. A partnerek folyamatosan vizsgálják az együttműködés szélesítésének lehetőségét, amelynek eredményeként mind a Netrisk.hu 1 millió regisztrált felhasználója, mind az Árukereső.hu portál havi 2,4 millió látogatója hamarosan további közvetlen szolgáltatásokat érhetnek majd el.
„Gyakorlatilag azonos üzleti filozófiával rendelkezünk új partnerünkkel – indokolja az együttműködést Pap Balázs, a Netrisk.hu vezérigazgató-helyettese. – Arra törekszünk, hogy a felhasználók jó döntéseket hozhassanak, ezért minél több ajánlatot teszünk könnyen elérhetővé számukra. Jelenleg komoly áttörés zajlik az online kereskedelemben: alapvető gátak törnek át a vásárlási szokásokban, miközben az aktuális helyzet is egyre racionálisabb döntésekre sarkallja a háztartásokat. Az Árukereső.hu portállal megkezdett együttműködésünkkel ezeknek a kihívásoknak tudunk a korábbinál is hatékonyabban megfelelni.”
A hazai e-kereskedelem forgalma az eNet becslése szerint 2012 végére megközelítette a 180 milliárd forintot, és immár 1,6 millió felett jár az online vásárlók száma. Az Árukereső.hu és az eNET közelmúltban végzett kutatása szerint a piaci szereplők erre az évre a forgalom további mintegy 20 százalékos bővülését várják.
„Internetes vásárláskor az idő- és költségmegtakarítás mellett további fontos szempont és elvárás a termékek és szolgáltatások széles kínálata – tette hozzá Palocsay Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója. - A közös márkaoldal létrehozásának gondolatát is ez az igény hívta életre. Tény, hogy a már sokat emlegetett válság új fogyasztói szokásokat alakított ki, így jött létre a XXI. század internetes vásárlója, amelynek fő jellemzője az információéhség, az aktivitás és az állandó időhiány. Erre a változásra reagálva és a vásárlói elvárásokat figyelembe véve alakítottuk ki a Netrisk.hu felhasználói részére az oldalt. Meggyőződésem, hogy a két, több éves szakmai tapasztalattal rendelkező piacvezető cég együttműködése egy valódi értéket adó szolgáltatást eredményez.”
„Gyakorlatilag azonos üzleti filozófiával rendelkezünk új partnerünkkel – indokolja az együttműködést Pap Balázs, a Netrisk.hu vezérigazgató-helyettese. – Arra törekszünk, hogy a felhasználók jó döntéseket hozhassanak, ezért minél több ajánlatot teszünk könnyen elérhetővé számukra. Jelenleg komoly áttörés zajlik az online kereskedelemben: alapvető gátak törnek át a vásárlási szokásokban, miközben az aktuális helyzet is egyre racionálisabb döntésekre sarkallja a háztartásokat. Az Árukereső.hu portállal megkezdett együttműködésünkkel ezeknek a kihívásoknak tudunk a korábbinál is hatékonyabban megfelelni.”
A hazai e-kereskedelem forgalma az eNet becslése szerint 2012 végére megközelítette a 180 milliárd forintot, és immár 1,6 millió felett jár az online vásárlók száma. Az Árukereső.hu és az eNET közelmúltban végzett kutatása szerint a piaci szereplők erre az évre a forgalom további mintegy 20 százalékos bővülését várják.
„Internetes vásárláskor az idő- és költségmegtakarítás mellett további fontos szempont és elvárás a termékek és szolgáltatások széles kínálata – tette hozzá Palocsay Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója. - A közös márkaoldal létrehozásának gondolatát is ez az igény hívta életre. Tény, hogy a már sokat emlegetett válság új fogyasztói szokásokat alakított ki, így jött létre a XXI. század internetes vásárlója, amelynek fő jellemzője az információéhség, az aktivitás és az állandó időhiány. Erre a változásra reagálva és a vásárlói elvárásokat figyelembe véve alakítottuk ki a Netrisk.hu felhasználói részére az oldalt. Meggyőződésem, hogy a két, több éves szakmai tapasztalattal rendelkező piacvezető cég együttműködése egy valódi értéket adó szolgáltatást eredményez.”
Kapcsolódó cikkek
- A webshoppal is rendelkező üzletek fele legalább annyit értékesít online, mint a klasszikus csatornákon
- Csak a "bolt" kiegészítésére használják a kkv-k webshopjaikat
- MÁV: Biztonságos az interneten vásárolni vonatjegyet
- Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu
- Feltöltőkártyát bocsát ki a PayPal
- Újabb pofont kapott a Google Kínában
- Érdemes betartani a biztonságos online vásárlás szabályait
- A webshopok háromnegyede nem felel meg a fogyasztóvédelmi szabályoknak
- Példaértékű kisvállalkozói weboldalakat díjaztak
- Már kiterjesztett garanciát is köthetünk internetes vásárlásnál