Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében
Négy új mobil display sablonnal gazdagodott az Adverticum AdServere, amelyek segítségével egyszerűen valósíthatók meg az IAB Mobile Rising Stars formátumoknak megfelelő, látványos és egyedi mobil hirdetések.
Napjainkban a mobil eszközök mind elterjedtebb használata új megjelenési lehetőségeket biztosít a hirdetők számára. Az elmúlt évben a nyugat európai és a tengerentúli országokhoz hasonlóan Magyarországon is ugrásszerűen megnövekedtek a mobil felületek hirdetési bevételei. Ennek hatására egy digitális reklámkampány tervezése során egyre fontosabb szerepet kapnak a mobil hirdetési formátumok.
Az IAB (Interactive Advertising Bureau) egy olyan nemzetközi szervezet, amelynek célja, hogy segítse az interaktív hirdetési piacot, támogassa az ipar érdekeit, szabályozza a piaci gyakorlatot, és képezze a digitális piac szereplőit. Az IAB szakértők bevonásával és együttműködésével közös munka során alkotta meg az általa ajánlott, Mobile Rising Stars névre keresztelt mobil hirdetési formátumokat.
„Az Adverticum AdServer új mobil megjelenítési opcióival könnyen és egyszerűen hozhatók létre olyan bannerek, amelyek a hagyományos beágyazott hirdetéseknél lényegesen látványosabb megjelenést biztosítanak a mobilra optimalizált oldalakon, és az általánosan használt operációs rendszereket futtató készülékeken megfelelő módon jelennek meg, alkalmazkodva a mobilok álló és fekvő helyzetéhez is. A sablonok létrehozásával szeretnénk felhasználóink munkáját megkönnyíteni, és egyszerűbbé tenni a hirdetések kialakítását a mobil felületekre”- nyilatkozta Szutor Ferenc, az Adverticum kereskedelmi igazgatója.
Az IAB Mobile Rising Stars formátumai közül az Adhesion, a Full page flex, a Pull és a Slider formátumok immár egyszerűen valósíthatók meg az Adverticum AdServerben elérhető mobil display sablonokkal.
Kapcsolódó cikkek
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- Bővül az Adverticum
- Miben hisznek a hazai webshopok?
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Az EdgeRank algoritmus marad, de az esélyek változnak
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Külföldi piacokon erősít az Adverticum
- Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac
- Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
- SODA Group néven alakult integrált kommunikációs ügynökség