Innovációs kiállítást és konferenciát rendeznek Budapesten
A hazai kutatás-fejlesztés és innováció eredményeit bemutató szakkiállítást, illetve konferenciát rendez a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH) június 11-12-én Budapesten.
A kiállítást és a konferenciát is ingyenesen látogathatja a nagyközönség, mert minél szélesebb körben szeretnék felkelteni az érdeklődést a kutatás, a fejlesztés és az innováció iránt.
Több mint 70 kiállító mutatkozik majd be csaknem 4000 négyzetméteren a budapesti Millenáris Parkban. A kutatói életpálya, illetve a természettudományos és mérnöki pályák iránt érdeklődőket KFI állásbörze várja, a különleges ízeket kedvelők pedig innovatív technológiával készült ételeket is kóstolhatnak majd.
A látogatók a többi között különleges holografikus kijelzőt, valamint látványos kísérleteket nézhetnek meg, kipróbálhatnak kiterjesztett valóságalapú és interaktív 3D-s virtuális szórakoztató játékokat, továbbá tudományos élménysziget is várja a közönséget.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Jövő héten lesz az App!system konferencia
- Idén is megrendezték az LG Mérnöknapot
- Mától Media Hungary konferencia kezdődik Siófokon
- Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
- Híres ex-eBay vezető a Startup Undergroundon
- Nem csak startupokról szól az idei Startup Underground
- A legnagyobb hazai és nemzetközi gazdasági szereplők előtt mutatkozhatnak be a legjobbak
- 700 új egyedi találmány a nürnbergi innovációs szakvásáron
- Budapesten az EuroNanoForum konferencia, indul a Nanocsodák kiállítás
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.