Új felhőszolgáltatási termékcsalád NetIQ alapokon
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy az informatikai szolgáltatásokat nyújtó Tieto vállalat a NetIQ megoldását választotta felhőalapú adatközponti szolgáltatásainak alapjául. A NetIQ Cloud Managert alkalmazó platform révén a Tieto olyan, mindenre kiterjedő, rugalmas és gyors felhőszolgáltatási portfóliót kínál, amely képes megfelelni a folyamatosan növekvő észak-európai ügyfélbázis egyedi elvárásainak.
A Tieto Cloud Server felhőalapú platform létrehozásához a Tieto a NetIQ Cloud Manager technológiát választotta, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek kapacitás, tárhely, szolgáltatási szint és egyéb, üzleti szempontból fontos követelmények alapján előre összeállított felhőszolgáltatási csomagok közül válasszanak. A szolgáltatáscsomagok közös jellemzője a fogyasztásalapú árképzés, amelynek köszönhetően az üzleti felhasználók előre tervezhetik költségeiket, illetve méretezhetik és felügyelhetik az üzleti igényeikre szabott megoldást. Mivel a Tieto felhőalapú szolgáltatásai akadálymentesen integrálhatók az ügyfelek meglévő hálózataiba, az ügyfelek valóban dinamikus informatikai szolgáltatásban részesülnek nyilvános, magán és hibrid infrastruktúrák esetében egyaránt.
A Tieto Cloud Services segítségével az ügyfelek anélkül végezhetik el a szerverkapacitás kiosztását, hogy további hardverekre kellene költeniük, vagy új embereket kellene felvenniük. A munkafolyamatok és az informatikai szolgáltatások sablonjai egyszerűen konfigurálhatók az ügyfelek belső folyamatainak megfelelően, így az egyes informatikai és üzleti szolgáltatások gyorsan kioszthatók és méretezhetők, miközben a költségek átláthatók maradnak.
További információ a Tieto Cloud Server platformról a http://www.tieto.com/what-we-offer/cloud-services/cloud-server weboldalon, a NetIQ Cloud Manager megoldásról pedig a https://www.netiq.com/products/cloud-manager/ weboldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- SAP-SUSE: a 14 éves együttműködés tovább erősödik
- Felhőből jön a dohánybiznisz
- Felhasználóbarát ügyfélalkalmazások a HP-től
- Termékbejelentések az SAP-tól
- Novell Filr: biztonságos és egyszerűen kezelhető „vállalati Dropbox” megoldás
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Újabb SUSE-Dell együttműködés: egyszerűen telepíthető vállalati felhők
- Automatikus kapcsolás a felhőhöz
- Magyarországon is elérhető az LG felhő alapú szolgáltatása, az LG Cloud
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.