Új reklámmegoldás a Gmailben
Nemrég debütált Gmailben a füles felhasználói felület, ahol a felhasználók új típusú hirdetésekkel is találkozhatnak.
A régi Gmail felületen a levelezés tetején voltak a reklámok, mostantól viszont „Inbox” mappába kerültek, ami már három fülből tevődik össze. Ezek a hirdetések nem úgy néznek ki, mint a levelek, de hasonlóan viselkednek. A felhasználók nem csak megnyitni tudják, de továbbítani is másoknak, valamint azt is meglehet adni, hogy a jövőben nem szeretnének több ilyennel találkozni. Onnan lehet tudni, hogy valóban hirdetéssel van dolgunk, hogy ezek a „Promotions” fül alá kerülnek, és „Reklám” felirattal látják el őket. Amikor még fel lehet ismerni őket, az az árnyékolt háttér.
Azt is beállíthatjuk, hogy egyetlen hasonló hirdetés se jelenjen meg. A fülek melletti plusz jelre kattintva megjelenik egy ablak (lásd a képen), ahol megadhatjuk, mi jelenjen meg fiókunkban. Itt a régi típusú elrendezéshez is vissza lehet térni.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- Az IBM Big Data megoldásaival fejlesztik a holland árvízvédelmet
- A GTS a Ciena eszközeit választotta nemzetközi hálózatának bővítéséhez
- PowerEdge VRTX – nagyvállalatok számára is
- PowerEdge VRTX – egységesített informatikai megoldás a kisvállalatoknak
- Budapestre érkezett a Dell Solutions Tour 2013
- Biztonsági kockázatok a hazai BYOD-korszak hajnalán
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Trükkök az online apróhirdetésekhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.