IDC Digitális Iroda Konferencia
Szeptember 19-én lesz az IDC Digitális Iroda Konferencia, melynek fókuszában a hatékony irodai munkakörnyezetre született megoldások állnak.
Mivel a technológia rohamosan fejlődik, és az irodák digitalizálódnak, a munkateljesítmény is megváltozott. Számos tevékenységet végezhetünk irodán kívül is, valamint a hatékonyság foka is megnőtt.
Sajnos a digitális iroda téma ritkábban kerül középpontba, pedig fontos mind a megtakarítások, mind pedig a vállalati működés optimalizálása szempontjából.
Ezt a témát igyekszik körüljárni szeptember 19-én az IDC Digitális Iroda Konferenciája, ahol számos kérdésre keresik a választ:
- Milyen költségcsökkentési lehetőségek érhetőek el, hogyan optimalizálhatóak az irodai folyamatok?
- Melyek az költséghatékonyabb, rugalmasabb irodai IT infrastruktúra lehetőségei?
- Saját, bérelt, vagy felhő IT-vel támogassuk az irodai munkát?
- IP telefónia, valódi költségcsökkentés?
- Hogyan kezeljük adataink biztonságát az irodában?
- Melyek azok a technológiai innovációk, humán faktorok, környezeti hatások, amelyeket a tervezőknek figyelembe kell(ene) venniük, hogy modern, költséghatékony, és környezetkímélő irodákat tudjanak alkotni?
A konferencia Budapesten, az Art’Otelben lesz. Az eseményre regisztrálni, és a részletes programot megtekinteni a hivatalos oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Folytatódik a KKV-AKADÉMIA – „Pénzünknél maradva. Követeléskezelés eredményesen”
- Közös stratégiaalkotás az IVSZ MENTA konferencián
- A következő generációs IBM Power8 processzor első részletei
- Digitális függőségeink – Intel IDC InfoBrief kutatás
- Sharp LD145V TV-sorozat – hálóba, konyhába vagy irodába
- A Laurel alkalmazása kapott elsőként tanúsítványt
- IDC: vezető helyen a NetIQ
- Az informatika felhasználóinak forradalmára kell felkészülni
- IDC: IT piaci kilátások 2011l
- A kollokációtól a clouding – új típusú IT funkciók az új gazdasági környezethez
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.