Integrált adatközponti megoldás a Schneider Electrictől
A Schneider Electric bemutatta az első adatközponti infrastruktúra menedzsment (DCIM) szoftver megoldást, amely hardvereszközök nélkül teszi lehetővé a szerverek elérését. A StruxureWare Data Center Operation új szoftver modulja az Intel Virtual Gateway technológiára épülve nyújt szervermenedzsment és igény szerinti üzemeltetési lehetőséget a teljes élettartam alatt.
A virtualizáció és a felhő technológia révén az informatika különválasztható a fizikai rendszerektől, és a számítási kapacitás egyszerűen bővíthető virtuális gépek hozzáadásával. A KVM kapcsolók távoli elérést biztosítanak a szerverekhez, ráadásul több szerver kezelésére is képesek. A szoftveres KVM technológia felhasználásának és a hardverek kiiktatásának köszönhetően a Server Access akár 50%-kal is képes csökkenteni a technológiai költségeket. A Server Access a DCIM és a szoftveres KVM technológia ötvözésével lehetővé teszi az informatikai és adatközponti vezetők, üzemeltetők, valamint a létesítményüzemeltetési menedzserek számára, hogy közvetlenül a DCIM szoftveren keresztül kezeljék és ellenőrizzék a szervereket, illetve elhárítsák az esetleges hibákat. A rendszer átfogó, „egyablakos” megoldást kínál a létesítményüzemeltetéstől a szerverek szintjéig, beleértve a szerverek elhelyezésének fizikai modellezését, ami lehetővé teszi az energiaellátást és hűtést érintő potenciális problémák gyors felderítését.
A Data Center Operation: Server Access által kínált funkciók:
· Konzol kapcsolat: informatikai eszközök távmenedzsmentje és ellenőrzése szoftveres KVM megoldással
· Több eszköz kezelése egy pontból: több különféle informatikai gyártó eszközeinek egyszerű áttekintése, kezelése, konfigurálása egyetlen konzolról, biztonságos és egyszerű szervermenedzsmentet garantál.
· Távkapcsolás/Power cycling: A ki-/bekapcsolási állapottól független távoli hozzáférés a szerverhez, amely azonnali kontrollt és újraindítást tesz lehetővé
· Fizikai elhelyezkedés áttekintése: pontos információt és rálátást biztosít a szerverek elhelyezkedésére vonatkozóan az adatközponton belül, ami elősegíti a valós idejű eszközkészlet nyilvántartást
· Szoftveres KVM: megszünteti a fizikai KVM kapcsolók iránti igényt az adatközpontokban, ezáltal hozzájárul a költségek csökkentéséhez
· Elsődleges és másodlagos szervermenedzsment: az érintett eszközök kezelése szerver operációs rendszerek elérésével, amely történhet az elsődleges hálózaton keresztül vagy egy másodlagos hálózaton keresztül, az alap menedzsment kártyára kapcsolódva
· Több gyártó eszközeinek támogatása: többféle típusú informatikai eszköz és hardverplatform támogatása
· OS hozzáférés: kapcsolódási lehetőség az operációs rendszerhez Remote Desktop Protocol (RDP), Secure Shell (SSH) és Virtual Network Computing (VNC) szabványokon keresztül.
A Data Center Operation: Server Access 2013. augusztus 30-tól érhető el a StruxureWare for Data Centers részeként.
Kapcsolódó cikkek
- Új beágyazott Intel CPU-k kaphatók
- Az Intel bevezette a második generációs szerverosztályú Atom „Avoton” processzort
- Felhőalapú adatközpontokhoz kifejlesztett új Intel technológia
- Az Intel bejelentette a következő generációs extreme CPU-kat
- Új Haswell mobil processzorok az Inteltől
- A Haswell asztali mikroprocesszorok részletei
- A 2014 elején érkező Haswell Celeron CPU-k első részletei
- Új Intel Haswell processzorok szeptember 1-én
- Digitális függőségeink – Intel IDC InfoBrief kutatás
- Intel Avoton Atom processzorok a jövő héten érkeznek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.