A Network4 honlapján egy platformra került a sport és a szórakoztató tartalom
Harmadik születésnapjára teljesen megújult a Network4 csoport digitális felülete. A net4.network4.hu oldal mostantól információs hubként szolgálja ki a médiacég hét televíziós csatornáját (TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4, MAX4, ARENA4, MATCH4) és streaming platformját (NET4+ SPORT). A letisztult honlap ötvözi a legfrissebb sporthíreket és elemzéseket, valamint a szórakoztató műsorokhoz kapcsolódó tartalmakat.
A Network4 csoport Magyarország egyik legdinamikusabban bővülő médiacége, amely két sporttelevíziót, öt szórakoztató csatornát, valamint egy sport streaming szolgáltatást üzemeltet Magyarországon.
„Régi vágyunk volt, hogy egy platformra tereljük a hatalmas mennyiségben megjelenő szórakoztató és a sport kontentjeinket. Az új, letisztult honlapon világosan elkülönül egymástól a két fajta tartalom, de lehetőséget biztosít az átjárásra is. A tematikus blokkoknak köszönhetően jól megfér egymás mellett Poirot és Aaron Rodgers, a Melrose Place és a Chelsea, a motorosok és a krimi, az átigazolási hírek és a vígjátékok” – mondta el Varga Attila, a Network4 online tartalomfejlesztési és kommunikációs igazgatója.
A Network4 csoport számos exkluzív sportjoggal rendelkezik a NASCAR-tól az NFL-ig, a MotoGP-től az NHL-ig. Ez az egyetlen médiacég, amely az európai top futball ligák meccsei közül háromból (Premier League, Bundesliga, Ligue1) is közvetít mérkőzéseket. Az öt szórakoztató csatorna pedig elsősorban minőségi európai filmeket, népszerű sorozatokat, valamint a Galileo című saját gyártású doku-szériát sugározza.
Az új honlapon a friss eredményeken túl exkluzív sportkontentekkel, beszámolókkal, interjúkkal találkozhatnak a látogatók, továbbá itt olvashatják a legfrissebb híreket a szórakoztatóipar és a sztárok világából.
Folyamatosan bővül a Network4 csoport tematikus podcast kínálata, amelyet szintén ezen a felületen érhetnek el az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- 2023-ban immár 22. alkalommal indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
- Ryan Reynolds csapatával indul az Angol Ligakupa a Network4 csatornáin
- Minden eddiginél több NFL meccset láthat a magyar közönség a Network4 csatornáin
- Az online platformokról elérhető tudás összegzésére törekszik az NMHH új honlapja
- Megérkezett a HR-esek Tripadvisor-a
- Az Atmedia értékesíti a Network4 új csatornájának reklámidejét
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
- Vadonatúj szórakoztató tévécsatorna indul Magyarországon
- Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.