A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést
A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.
A TCL Communication eszerint a legmagasabb szintre emelte társadalmi felelősségvállalási programját, beleértve a környezetvédelmet, a munkaerőpolitikát, a tisztességes üzleti magatartást és a fenntartható beszerzést.
A minősítés garancia az ügyfelek részére, hogy a TCL Communication az üzleti etika és a CSR legjobb gyakorlata szerint működik, és referenciaértéket kínál a más beszállítókkal történő könnyű összehasonlíthatósághoz.
Az EcoVadis működteti az első olyan együttműködési platformot, amely a globális ellátási láncok számára a fenntarthatóság értékelését és monitorozását szolgálja. A vállalat megbízható CSR minősítéseket és eredménymutatókat kínál nem kevesebb, mint 150 különböző kategóriába tartozó vállalat számára, amelyek 21 CSR mutatót és 110 országot ölelnek fel.
A világon több mint 30 000 vállalat támaszkodik a platformra, beleértve a TCL Communication ügyfeleit is, akik az EcoVadis minősítéseket használják a beszállítóik felmérésére. A TCL Communication 2010 óta az EcoVadis módszertan szerint került értékelésre, és a teljesítménye évről évre javul. Az „Ezüst” minősítést 2016-ban szerezte meg.
"A TCL Communication folyamatosan jelentős mennyiségű pénzt és energiát fektetett az emberek és a környezet védelmébe, miközben nemzetközi üzleti tevékenységét bővítette, így értéket teremtve az ügyfelek, a munkavállalók, az érdekelt felek és a társadalom egésze számára. Az EcoVadis platform számunkra is elősegíti az átláthatóságot és bizalmat a kereskedelmi partnerek között, így még jobban értékeljük a minősítést és a díjat" - mondta Eric Vallet, a TCL Communication ügyvezető igazgatója.
A TCL Communication egy a világ tíz legnagyobb mobiltelefon-vállalata közül és a legnagyobb nemzetközi mobiltelefon-értékesítő vállalat, évi 68,8 millió telefonnal és egyéb kapcsolódó termékekkel, amelyeket világszerte több mint 160 országban és régióban értékesítenek. 1999-es alapítása óta a kínai telefongyártó a globális termékfejlesztési és szolgáltatási innováció központjává nőtte ki magát. Jelenleg világszerte forgalmazza mobileszközeit, beleértve az okostelefonokat, tableteket és hordozható eszközöket, alkalmazásokat és internetes szolgáltatásokat, amelyek különböző piaci szegmenseket szolgálnak ki. Három legfontosabb márkája a TCL, az Alcatel és a BlackBerry.
Kapcsolódó cikkek
- Négyszeres díjazott a Xerox
- Az LG E7 Picture-on-Glass OLED TV három díjat is kiérdemelt a CE Weeken
- Az év CIO-ja pályázat
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Új Nokia telefonnal bővült a Vodafone kínálata
- Nem az üzlet miatt tartja fontosnak a Xerox a fenntarthatóságot
- Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
- Az Epson készüléke nyerte a legjobb fotónyomtatóért járó TIPA-díjat
- A Blancco legfrisebb jelentése a mobiltelefonokról
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.