EcoVadis kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: EcoVadis
Világszinten a csúcson: Platina minősítést kapott a TPV Technology
Újabb mérföldkőhöz érkezett a TPV Technology – a világ vezető kijelzőgyártója, amely olyan neves monitor márkák mögött áll, mint az AOC és az MMD Monitors & Displays. A vállalat elnyerte az iparág egyik legmegbízhatóbb fenntarthatósági minősítőjének, az EcoVadis-nak a legmagasabb szintű, Platina minősítését. Ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai közötti elit klubba, a legjobb 1%-ba került.
A ViewSonic a világ legfenntarthatóbb vállalatai között
A vizuális és oktatástechnológiai megoldások globális vezető gyártója, a ViewSonic Corporation elnyerte az EcoVadis ezüst fokozatú minősítését. Ezzel a világ vállalatainak legjobb 8%-a közé került fenntarthatósági szempontból, és a 92. percentilisbe lépett elő, vagyis jobban teljesít, mint a cégek 92%-a.
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
2023-ban harmadjára ért el platina minősítést a Bridgestone
A Bridgestone EMEA (Európa, Közép-Kelet és Afrika régió) ismét megkapta a platina minősítést a neves fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis által. A szervezet 2023-ban már a harmadik egymást követő alkalommal nyerte el az EcoVadis legmagasabb besorolását, amivel a Bridgestone EMEA az EcoVadis által világszerte 220 iparágban értékelt 130 000 vállalat legjobb 1 százalékba került.
A Bridgestone EMIA a világ legzöldebb vállalatai között
A Bridgestone EMIA már második egymást követő évben nyerte el a platina fokozatot az EcoVadis éves fenntarthatósági értékelésében. Az Európát, a Közel-Keletet, Afrikát és Indiát magába foglaló Bridgestone EMIA fenntarthatósági eredményeinek elismeréseként érdemelte ki a díjat, amellyel a vállalat megerősítette helyét a világ több mint 200 iparágának, közel 100 000 vállalata között a legjobb 1%-ban.
A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
A HMD Global, a Nokia telefonok gyártója, platina minősítést ért el a vállalatok fenntarthatóságát vizsgáló EcoVadis 2022-es értékelésén. A platina fokozatot csak azok a vállalatok kaphatják meg, amelyek teljesítménye egy adott iparágban a legjobb 1%-ba tartozik.
Az Epson a fenntarthatósági munkájáért az EcoVadis arany fokozatát kapta
Az Epson az általános fenntarthatóságért végzett munkájáért immár két egymás utáni évben hódította el a független EcoVadis arany fokozatát. A legmagasabb fokozatot az Epson a környezet iránti elkötelezettségével érdemelte ki, mellyel feltett célja, hogy széleskörű, nemzetközi együttműködést valósítson meg a nagyvállalatok körében. A díj emellett elismeri az Epsont mind a környezetvédelmi, mind a fenntartható beszerzés kategóriájában, illetve kiemeli az emberi jogok, a munkavállalók és az esélyegyenlőség érdekében tett erőfeszítéseit.
A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést
A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.
Nem az üzlet miatt tartja fontosnak a Xerox a fenntarthatóságot
A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.
Cikkgyűjtő
További híreink
Újra a csúcson: MagyarBrands díjat kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) ismét bekerült a legelismertebb hazai márkák közé: a MagyarBrands program szakmai bizottsága 2025-ben újra Kiváló Fogyasztói Márka díjjal jutalmazta a szervezetet. A kitüntetés megerősíti, hogy a 35 éve működő szakmai egyesület tevékenysége, oktatási és közösségépítő munkája, valamint márkája stabil és sokszorosan elismert értéket képvisel a magyar gazdaságban.
Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny?
A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.