A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
A HMD Global, a Nokia telefonok gyártója, platina minősítést ért el a vállalatok fenntarthatóságát vizsgáló EcoVadis 2022-es értékelésén. A platina fokozatot csak azok a vállalatok kaphatják meg, amelyek teljesítménye egy adott iparágban a legjobb 1%-ba tartozik.
Az EcoVadis a világ egyik legnagyobb, nemzetközileg is elismert vállalata, amely megbízható értékeléséket készít a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról, az alábbi négy terület figyelembevételével: környezetvédelem, munka- és emberi jogok, etika és fenntartható beszerzés.
A HMD Global küldetése, hogy megbízható és hosszú élettartamú termékeket és szolgáltatásokat nyújtson megfizethető áron. A platina minősítés a vállalat fejlett, strukturált és proaktív fenntarthatósági megközelítését jelzi. Ez magában foglalja a fenntarthatóságot érintő főbb kérdésekkel kapcsolatos kötelezettségvállalásokat, irányelveket és kézzelfogható intézkedéseket, amelyeket részletes végrehajtási információk és célok támasztanak alá.
A Nokia telefonok évtizedek óta ismertek a tartósságukról, ami ma a HMD Global védjegye is. A Nokia készülékeket ugyanis célzottan úgy tervezzük, hogy robusztus hardverrel és biztonságos, naprakész szoftverrel hosszabb ideig bírják, ezzel jelentősen meghosszabbítva a termékek élettartamát.
Kapcsolódó cikkek
- Már elérhető az Android 13 fejlesztői változata Nokia X20-ra
- Újabb három megfizethető Nokia okostelefonról rántja le a leplet a HMD Global
- Két új taggal bővül a Nokia G-széria
- A HMD Global egy Nokia 3310 tortával ünnepli 5. születésnapját
- Bemutatjuk a legkedvezőbb árú 5G-s Nokia telefont
- A tökéletes családbarát telefon: az új Nokia 1.4
- Legyél a magad ura a Nokia 5.4-gyel
- 4G-s nyomógombos Nokia telefonokat mutattak be
- 4G-képes nyomógombos telefonok a HMD Globaltól
- A HMD Global az ezredik szoftverfrissítést ünnepli
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.