A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében

forrás: Prím Online, 2024. augusztus 22. 16:59

A Xiaomi Vállalatcsoport (Xiaomi Corporation – a továbbiakban “Xiaomi” vagy “Vállalatcsoport”), a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. június 30-án zárult negyedéves időszakra (továbbiakban “az időszak”) vonatkozóan.

 

• A Xiaomi 2024 második negyedévében immár a harmadik egymást követő negyedévben tapasztalt kétszámjegyű bevételnövekedést az előző év azonos időszakához képest: a bevétel elérte a 88,9 milliárd jüant, ami 32%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

 

• A Vállalatcsoport korrigált nettó nyeresége 2024 második negyedévében 20.1%-kal 6,2 milliárd jüanra nőtt az előző év azonos időszakához képest, amely egy szilárd növekedést támaszt alá. A Xiaomi bruttó profitabilitása továbbra is erős, 20,7%-os maradt. A Vállalatcsoport három fő üzletága - okostelefonok, IoT és egyéb fogyasztási eszközök, internetes szolgáltatások – is felülmúlta a piaci várakozásokat: az okostelefonok eladásából származó bevétele 46,5 milliárd jüan, az IoT- és életmódtermékekből származó bevétele 26,8 milliárd jüan volt, az internethez kötődő szolgáltatásaiból pedig 8,3 milliárd jüan bevétele származott.

 

• A Xiaomi intelligens elektromos jármű (EV) üzletágából és más új kezdeményezésekből származó bevétele összesen 6,4 milliárd jüant tett ki. A Vállalatcsoport összteljesítménye meghaladta a konszenzusos várakozásokat, ami a robbanásszerű növekedés új szakaszát jelzi.

 

• A Canalys piackutató szerint 2024 második negyedévében a Xiaomi okostelefonok 58 országban és régióban az első három, 70 országban és régióban pedig az első öt között szerepeltek a leszállított mennyiség tekintetében. Ez a növekedés is alátámasztja a Xiaomi egyre magasabb befolyását a nemzetközi piacokon.

Kulcsszavak: +céginfó Xiaomi

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.

2024. szeptember 12. 13:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03