Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához
A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája, és az Alliance, a világ egyik élvonalbeli esport szervezete, a mai napon egy új stratégiai partnerséget jelentett be. A hosszú távú partnerség keretében a Team Razer és az Alliance a jövőben minden olyan versenyszámban együttműködik, amelyben csapataik ringbe szállnak.
Az Alliance eredetileg 2013 áprilisában, a Razerrel közösen került megalapításra a skandináv és európai esportok népszerűsítésének és támogatásának a céljával, hogy lehetővé tegye a régió kiemelten tehetséges játékosainak „ragyogását” a nemzetközi porondon is. Azóta az Alliance tekintélyes globális rajongótáborra tett szert, jelenlegi és múltbéli soraiban pedig olyan figyelemre méltó játékosok is megfordultak, mint például AdmiralBulldog, a Twitch legnagyobb Dota 2 streamere, és Armada, akit sokan minden idők egyik legjobb Super Smash Bros játékosnak tartanak.
Az új, kétéves partnerség részeként az Alliance-játékosok a legújabb Razer játék-perifériákat fogják használni, beleértve a BlackWidow billentyűzeteket, a DeathAdder Elite és Naga Trinity egereket, valamint a Kraken Tournament Edition fejhallgatókat. Az Alliance 2013-ban került a figyelem középpontjába, amikor Jonathan „Loda” Berg által vezetett Dota 2 csapata megnyerte a The International bajnokságot. Azóta a szervezet teljes mértékben a játékosainak tulajdonában van, és tovább gyarapítja Dota 2-es örökségét.
”A Razer 2013-ban azért segített az Alliance létrehozásában, mert egy olyan esport csapatot láttunk bennük, akik ugyanazt az értékrendet képviselik, amelyet mi is vallunk.” - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer társalapítója és vezérigazgatója. „Az Alliance azóta is a csapatmunka, a sportszerűség, és az elkötelezettség szellemében építette szervezetét és közösségét, hatalmas sikeretek aratva. Büszke vagyok, hogy ismét az Alliance partnerei lehetünk, és arra, hogy a Team Razer támogatásával az Alliance az idei évben olyan kiváló játékosokkal állhat a rajtvonalhoz, akik óriási hatással lesznek az esports mezőnyre.”
A Team Razerrel együttműködve az Alliance fontos szerepet játszik majd az új Razer termékek fejlesztése és tesztelése során. A Razer a játékosokat is nagymértékben bevonó, kiterjedt kutatási és fejlesztési programja lehetővé teszi a Team Razer tagjai számára, hogy hozzáférhessenek a termékek korai változataihoz, visszajelzéseiket pedig figyelembe vegyük a termékek végső változatainak kialakítása során, hogy azok minden játékos előnyére váljanak.
"Nagyon izgatott vagyok ma, hogy a következő két évre a Razert az egyik fő partnerünkként üdvözölhetem." - nyilatkozta Jonathan "Loda" Berg, az Alliance vezérigazgatója. "Amikor először kezdtem el versenyezni az Alliance színeiben, a Razer volt az egyik első partner, aki mellénk állt és támogatott minket. 2013-ban, amikor megnyertük az Aegist a The International versenyen, a Razerrel győztünk. A Razer nagy teljesítményű esport perifériáival felszerelkezve játékosaink és feltörekvő tehetségeink most már egészen biztosan készen állnak az összes megmérettetésre és versenyre. A Razer egy igazi úttörő az esportokban, hiszen itt játékosok készítenek a játékosok számára termékeket - és egy, a játékosok tulajdonában lévő szervezetként már alig várjuk, hogy közösen folytassuk a jövőbeli esport szupersztárok kinevelését."
A Team Razer és az Alliance partnersége a szervezet meglévő értékeire épül - az elkötelezettségre, a csapatmunkára, és a közösségre - minden esport versenyzőt segítve abban, hogy a sikerek új magaslatait érhessék el saját maguk, valamint az Alliance számára, az első cél pedig egy megismételt győzelem a következő The International versenyen.
Kapcsolódó cikkek
- Akár egy drón is lehetne az ország játéka
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- A Razer új termékeivel kiváló játékminőséget kínál pénztárcabarát áron
- Ami tegnap még játék volt, ma már (e) sport
- Kik lesznek a nemzeti e-sport bajnokok?
- eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
- A Razer bemutatja új, valentin-napi Quartz Pink Edition termékcsaládját
- Új technológiák az online játékgépekhez
- A Razer bemutatta legújabb vezeték nélküli billentyűzetét és egerét
- Az új Razer Gold és Razer Silver a jutalmak további módjait hozza el
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.